Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@04:02:47 GMT

فرجی: داور به نفع پرسپولیس سوت زد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۱۲۴

بازیکن شهرخودرو گفت: اگر شهر خودرو سر مسائلی با فدراسیون مشکل دارد قشنگ بگویند نه اینکه سر ما را در چند بازی ببرند. جنوب نیوز: فرشاد فرجی، بازیکن شهر خودرو بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما مدعی قهرمانی است و برای سهمیه می جنگد. این بازی 6 امتیازی بود، اما داوری در حد این بازی بزرگ نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید داور بهتری انتخاب می‌کردند. مشکلی نیست اگر صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع پرسپولیس سوت بزند ولی داور صحنه‌هایی را هم که به نفع ما بود به نفع پرسپولیس سوت زد. بازیکنان پرسپولیس به داور فقط فحش ندادند اما ما با ملایمت هم حرف می زدیم، نمی شد. من به داور گفتم مگر نمی‌بینی؟ اگر این بد است من قبول می‌کنم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها هم به خاطر نگرفتن یک پنالتی به داور اعتراض داشتند، عنوان کرد: به چه چیزی اعتراض داشتند؟ همه سوت ها به نفع این تیم بود.

فرجی در رابطه با اینکه مالک شهرخودرو گفته می خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نظری نمی‌دهم. اگر آقای حمیداوی گفته نظرش خیلی محترم است و حتما بهتر می‌داند. من درباره این بازی صحبت می‌کنم. داور خیلی با پرسپولیس مهربان بود. بحث پرسپولیس و استقلال و این حرف‌ها نیست. بحث سر این بازی است. اگر شهر خودرو سر مسائلی با فدراسیون مشکل دارد قشنگ بگویند نه اینکه سر ما را در چند بازی ببرند. در خانه خودمان متضرر می‌شویم.

بازیکن شهرخودرو در پایان در رابطه با نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا افزود: کدام تیم از ایران می‌توانست برابر الهلال نتیجه بگیرد؟ یا برابر قهرمان ازبکستان؟ ما خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم پاختاکور را ببریم. گل دوم و سوم آن‌ها آفساید بود و خیلی موقعیت داشتیم. تیم ما جوان است و خیلی خوب کار می‌کند. نیم فصل دوم شرایط خوبی دارد. نیاز به حمایت بیشتری داریم و به نظرم یک سری چیزها تیم ما را دلسرد می‌کند. نیاز به یک سری حمایت ها داریم.

منبع: ورزش سه

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد