Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:24:54 GMT

کاهش محسوس سفرهای بین شهری در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۴۴۹

کاهش محسوس سفرهای بین شهری در جاده‌های کشور

سردار سید تیمور حسینی درباره وضعیت ترددهای بین شهری در راه‌های کشور در روزهای اخیر اظهار کرد: رصد دوربین‌های تردد شمار نشان می‌دهد که در روزهای اخیر آمار سفرهای بین شهری و ترددهای جاده‌ای کاهش محسوسی داشته است.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار کرد: به نظر می‌رسد توصیه‌ها و هشدارهای مسئولان وزارت بهداشت در مورد عدم انجام سفرهای غیر ضروری در این روزها در کاهش سفرها موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راه نیز از شهروندان می‌خواهد که به هیچ عنوان اقدام به سفرهای غیر ضروری نکنند.

۴٧٢٣٧

کد خبر 1358439

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی

ایسنا/هرمزگان اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود و شناورهای سبک و صیادی تا بعدازظهر از تردد خودداری کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان طی روز جاری (۷ اردیبهشت) با تاثیر سامانه همرفتی در پاره‌ای از نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی تداوم خواهد داشت.

  در ساعات بعدازظهر و شب در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق ، گاه تگرگ و تند باد لحظه‌ای محتمل خواهد بود.

 وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت تند باد لحظه‌ای با احتمال گردوخاک در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز دور از انتظار نیست.

 سامانه همرفتی تا روز یکشنبه طی ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 در مناطق دریایی استان طی امروز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود و وضعیت دریا طی ساعاتی متلاطم خواهد شد. افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس تا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت. همچنین طی امروز احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در ساعات بعدازظهر و شب در اثر ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

 به لحاظ دمایی، از امروز افزایش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد