Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی در حال رصد اخبار منتشر شده در فضای مجازی است و با افرادی که قصد سودجویی و تشویش اذهان عمومی را داشته باشند با هماهنگی با مقام قضائی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای از افراد با انتشار مطالب خلاف و کذب و آمارهایی غیر واقعی به دنبال ایجاد ناامنی و ناامیدی در جامعه هستند که به این افراد هشدار داده می‌شود انتشار این اخبار موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و پلیس قطعاً با این افراد برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان از عموم مردم خواست اخبار این بخش را تنها از طریق وزارت بهداشت پیگیری کرده و به اخبار و مطالبی که منبع مشخص و قابل اعتماد ندارد توجه نکنند.

کد خبر 4865537

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی انتظامی همدان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!