Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:46:58 GMT

پیام تقدیر معاون استاندار بوشهر از فرشتگان سلامت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۷۸۹

پیام تقدیر معاون استاندار بوشهر از فرشتگان سلامت

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر طی پیامی از فرشتگان سلامت در اهتمام به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونای جدید تقدیر کرد.

متن پیام مجید خورشیدی، معاون استاندار بوشهر در ادامه آمده است:

در روزهایی که ایرانیان و تمامی مردم در سراسر جهان، بیش از هر چیز، دغدغه ی سلامت را دارند و برخی از هموطنان ما در سایر استان ها تحت مراقبت های ویژه پزشکی و درمانی به سر می برند؛ خدمات با ارزش، بشردوستانه و قابل ستایش کارکنان حوزه بهداشت و درمان؛ اعم از پزشکان، پرستاران، کارشناسان آزمایشگاه، بهیاران و امدادگران، بیش از پیش جلوه نموده و در معرض نگاه تیزبین ملت ایران واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که همه کوشش داریم که از عوامل و زمینه های ابتلا به "ویروس کرونا" دوری بجوییم، نیروهای ایثارگر حوزه درمان، شجاعانه به مراقبت از بیماران کرونایی با پذیرش خطرات احتمالی آن مشغول اند، این در حالی است که هر یک از این فرشتگان، خود عضوی از خانواده ای هستند که نیک بختی آن خانواده در گروه سلامت آنان است. 

زحمات شبانه روزی فرشته های سفید پوش عرصه سلامت، این انسان های دارای وجدان بیدار و اندیشه ی انسانی، سندی است بر وظیفه شناسی و نوع دوستی آنان و یادآور فداکاری های رزمندگانی است که با شجاعت و رادمردی به استقبال خطر رفتند. مجاهدانی که رفتند تا دیگران در آرامش و امنیت و سلامت بمانند.

اینجانب ضمن اظهار عجز از ستایش خدمات همه قهرمانان عرصه سلامت، در برابر آنان سر تعظیم فرود آورده و از خداوند متعال برای همگی سلامت و سرافرازی مسالت می نمایم.

یقینا خاطره این رشادت ها به عنوان سند افتخاری زرّین، در خاطره ملت نقش بسته و قدردان همواره شما خواهند بود.

مجید خورشیدی 
معاون استاندار بوشهر 
دهم اسفند ۱۳۹۸

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد