Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@04:21:40 GMT

مجلس یازدهم به دنبال تعامل مثبت با دولت است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۸۵۷

مجلس یازدهم به دنبال تعامل مثبت با دولت است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت و مجلس یازدهم با تعامل و همکاری با یکدیگر تحقق مطالبات معیشتی مردم را دنبال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم انبارلویی در گفت‌وگویی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه مجلس آینده تحقق مطالبات معیشتی مردم و عمل به وعده‌های محقق نشده مجلس دهم و دولت فعلی است، اظهار کرد: احزاب و گروه‌هایی که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند در حال تهیه برنامه های خود مخصوصا در حوزه اقتصادی هستند تا با ورود به مجلس یازدهم، طرح‌های خود برای تحقق مطالبات معیشتی مردم را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقابل دولت و مجلس برای مردم نان و آب نمی‌شود، ادامه داد: تحقق مطالبات معیشتی مردم با تعامل مثبت دولت و مجلس امکان پذیر است. مجلس آینده هم با دولت برای تحقق این مطالبات همکاری می‌کند. اینگونه نیست که مجلس یازدهم چوب لای چرخ دولت بگذارد بلکه دنبال تعامل مثبت است. مجلس یازدهم با دولت همراه تر از مجلس دهم در زمینه پاسخ به مطالبات معیشتی مردم خواهد بود. با رعایت ادب، گفت و گو و تعامل و همچنین داشتن برنامه و تئوری می توان برای حل مشکلات معیشتی مردم قدم های خوبی برداشت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نیت خوبی از سوی دولت برای همکاری با مجلس یازدهم وجود دارد، تصریح کرد: برخی در نقد دولت افراط کرده‌اند. دولت در حد توان خود تلاش کرده است و اگر جایی موفق نبوده به این معنا نیست که نخواسته است موفق شود. باید برای حل مشکلات معیشتی به دولت کمک کرد تا از این راه سرمایه اجتماعی نظام افزایش یابد.

انبارلویی در پایان درباره امکان تحقق شعار انتخاباتی اصولگرایان یعنی نجات اقتصاد ایران، گفت: من به آینده خوش بین هستم و امید دارم که این شعار محقق شود چون نیت نمایندگان مجلس یازدهم برای خدمت به مردم خالص است. فضای همکاری از سوی دولت نیز دیده می شود. در گام دوم انقلاب حتما باید وحدت ملی و همگرایی قوا را شاهد باشیم و مجلس کانون ظهور چنین سیاستی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحقق مطالبات معیشتی مردم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها