Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم ملی هلند برای رونالدو احترام قائل است ولی حساب مسی را از بقیه جدا می‌داند. 

طرفداری- مارکو فان باستن در مورد برتری لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نظر خودش را بیان کرده و مدعی شده است کسانی که نفر دوم را ترجیح می‌دهند، بویی از فوتبال نبرده‌اند.

به گزارش سایت گل، برای سالیان سال این دو نفر در لالیگا رقیب مستقیم یکدیگر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال رونالدو به یوونتوس هم به مبحث این که «کدام یک بهترین است؟» پایان نداده است و همچنان اختلاف نظرهایی وجود دارد. ولی به باور فان باستن، جواب دادن به این سوال خیلی سخت نیست.

کریستیانو بازیکن بزرگی است ولی آن‌هایی که می‌گویند از مسی بهتر است یا چیزی از فوتبال نمی‌‌دانند و یا با نیت بدی چنین چیزی می‌گویند. مسی از نوع خاصی است. تقلید کردن یا تکرار کار او غیر ممکن است. بازیکنی مثل او هر 50 یا 100 سال پیدا می‌شود. او در کودکی به دسته نوابغ فوتبالی راه پیدا کرد. 

فان باستن که خودش هم بازیکن بزرگی بود و کارش را با زدن 172 گل در 152 بازی برای آژاکس آغاز کرد، بعدها به یکی از اسطوره‌های میلان تبدیل شد. اما مصدومیت‌های متعدد اجازه پیشروی را به او ندادند و اینک اعتقاد دارد اگر آن آسیب دیدگی‌ها نبودند، می‌توانست به دستاوردهای بیشتری در عالم فوتبال دست پیدا کند. 

من در اصل در 28 سالگی به بازی کردن پایان دادم. تا آن سن، سه توپ طلا گرفته بودم. فقط به مسی و رونالدو نگاه کنید که بالای 30 سال سن دارند و الان در چه جایگاهی هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فان باستن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو