Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فیلم پیوست که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، صف طولانی کامیون‌های ایرانی در ارمنستان را نشان می‌دهد که برای انجام تست کرونا تشکیل شده است.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم مشاهده می‌شود که  کامیون‌های ایرانی در مرز جلفا به صف شده و از رانندگان تست کرونا گرفته می‌شود.

راننده‌ای که این ویدئو را گرفته می‌گوید رانندگان ارمنستانی بدون انجام تست کرونا وارد کشور شده و از مرز ایران می‌گذرند و به کشور خود می‌روند و کسی هم جلوی آنها را نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گلایه از این روند معتقد است که چنین روندی طول سفر به ارمنستان را به 2 تا 3 روز افزایش می‌دهد. 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و بر اساس آمار رسمی روز گذشته، تعداد مبتلایان کرونا در کشور به ۳۸۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۳۴ نفر رسیده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت تا روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در استان تهران ۶۴، گیلان ۲۵، قم ۱۶، اصفهان ۱۰، مازندران ۶، اردبیل ۱، البرز ۳ نفر بوده است.

همچنین وزیر بهداشت دیروز اعلام کرد که نقطه اوج بیماری طی روزهای آینده خواهد بود و هفته سختی پیش رو داریم.

سعید نمکی گفت: به قرنطینه شهرها اعتقاد نداریم اما کنترل بر رفت و آمدها افزایش خواهد یافت.

وی از مردم خواست با همکاری بیش از پیش برای کنترل بیماری کرونا از تردد و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس تست کرونا آمار کرونا مرز ارمنستان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد مبتلایان این بیماری در منطقه سیر صعودی گرفته است و با وجود اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته در منطقه، اقدامات کافی نبوده است.

وی بیان داشت: باید در راستای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت بیماری در منطقه، اقدامات تکمیلی عاجل برای واکسینه کردن دام‌ها انجام شود.

تقوی تصریح کرد: این بیماری در دام زنده هیچ علائم مشخصی ندارد و تنها از راه آزمایش خون مشخص می‌شود که نیازمند دستگاه‌های آزمایشگاهی و نیروی مجرب است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ رأس دام در دیشموک خون گیری شدند، گفت: از این تعداد ۶۱ رأس دام مبتلا تشخیص داده شدند که ۵۶ رأس آن مبتلای قطعی بودند که معدوم شدند.

تقوی افزود: مرحله دوم پایش مردم در روستاها، پس از جواب آزمایش‌ها انجام و تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه به سرپرستی پزشک متخصص بیماری‌های عفونی به همراه دارویار و داروهای مورد نیاز به روستا اعزام شدند و علاوه بر دارو برای بیماران، آموزش‌های لازم همچون عدم استفاده از شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشت خام به اهالی روستا ارائه شد.

کد خبر 6098456

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • ابداع باتری برپایه آب با چگالی انرژی بالا و چرخه عمر طولانی
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو