Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی که دستگاه‌های اجرایی مربوطه به شدت درگیر کار هستند، نباید به جای انجام وظایف نظارتی، خود را تعطیل کند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصمیم هیأت رئیسه مجلس برای تعطیلی مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی کشور که همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه درگیر کار هستند و به انجام امور می‌پردازند و دیگر دستگاها نیز به کمک آنها شتافته‌اند، نباید خود را تعطیل کند، بلکه باید به انجام وظایف نظارتی خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل دیگر این است که تعطیل کردن به یک بدعت تبدیل می‌شود و هر گاه کشور با یک مشکل مواجه می‌شود، هیأت رئیسه مجلس را تعطیل خواهد کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس می‌تواند با رعایت دقیق توصیه‌های پزشکی و بهداشتی به انجام وظایف خود بپردازد و دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اقدام هیأت رئیسه در تعطیلی مجلس مبنای قانونی ندارد بلکه باید این موضوع در صحن به رأی گذاشته شود و نمایندگان به آن رأی دهند و هیأت رئیسه به تنهایی نمی‌تواند در مورد تعطیلی جلسات تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/‌

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی تعطیلی مجلس ویروس کرونا هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه

نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: نظر ما این است که جلسه فوق العاده ارزی باید در صحن برگزار می‌شد و باید می‌آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن جلسه [فوق العاده ارزی]برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می‌آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی]برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

دیگر خبرها

  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!