Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تسلیت درگذشت دکتر محمدعلی رمضانی گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و علت فوت نماینده منتخب شهرستان آستانه‌اشرفیه ویروس کرونا نیست.

محمدحسین قربانی امروز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با تسلیت درگذشت مرحوم محمدعلی رمضانی اظهار کرد: دکتر محمدعلی رمضانی از یادگاران دوران جنگ تحمیلی بوده و زحمات بسیاری را مردم گیلان و آستانه‌اشرفیه در دوران تصدی خدمتی خود انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از شایعات گسترش‌یافته در فضای مجازی مبنی بر ابتلای نماینده منتخب شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا تصریح کرد: دکتر رمضانی، از جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و دارای مشکلات ریوی بوده و طبق اعلام پزشکان دلیل فوت ایشان بیماری شبه آنفولانزا بوده است نه ویروس کرونا لذا از مردم درخواست دارم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار می‌شود، گفت: بر اساس قانون انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس برای معرفی نماینده این شهرستان هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، محمدعلی رمضانی در انتخابات دو اسفند مجلس شورای اسلامی با ۱۳ هزار رو ۹۴۷ رأی به‌عنوان نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی انتخاب‌شده بود.

فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه، مدیرکل تعاون استان گیلان، مدیرکل حوزه استاندار گیلان، رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان و معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان ازجمله سوابق کاری رمضانی دستک بود.

انتهای پیام/84007

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری درمان شهرستان آستانه اشرفیه مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه محمدعلی رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است