Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا درآمد رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی استان قزوین را به نصف رسانده و اقتصاد و معیشت آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

علی عسگری اضافه کرد: اگر این روند ادامه یابد به زودی بیش از ۵۰ درصد رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری افزود: هم اینک فروش رستوران‌های شهرستان فوق العاده پایین آمده و تالارهای پذیرایی نیز تمامی مراسم خود را لغو کرده‌اند و موظف به استرداد بیعانه مشتریان هستند.

رییس اتحادیه چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان قزوین اضافه کرد: سفره خانه‌ها و چایخانه‌های شهرستان نیز به صورت خودجوش تعطیل شده‌اند تا از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری به عمل آید.

این مسوول گفت: به دنبال شیوع این ویروس، به تمامی رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان، موارد پیشگیری و بهداشتی در قالب یک پوستر و بنر ارسال شد تا ضمن نصب در محل کسب به رعایت آنها ملزم باشند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش آن گشت‌های مشترکی با همراهی اداره نظارت بر امکان، اداره بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته و به تخلفات موجود با جدیت رسیدگی می‌شود.

عسگری گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین، موضوع را به شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

از ظهر دیروز تاکنون ۱۴۳ مورد تشخیص قطعی ویروس کرونا در کشور گزارش شده است.
 استان تهران ۶۴ نفر مورد جدید، استان گیلان ۲۵ مورد، استان قم ۱۶ مورد، استان اصفهان ۱۰ مورد، مازندران ۶ مورد، اردبیل یک مورد، البرز سه مورد، سمنان ۲ مورد، کردستان ۲ مورد، قزوین ۲ مورد، آذربایجان شرقی چهار مورد، خوزستان سه مورد و گلستان ۲ مورد تشخیص داده شده است و از این تعداد هشت نفر فوت کرده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین اصناف ویروس کرونا استان قزوین اصناف ۲ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین