Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کرد که هزار بسته مواد غذایی تهیه شده توسط حاج "محمد شهرکی" داوطلب این جمعیت و از نیکوکاران شناخته شده گلستان و این شهرستان، عصر امروز (شنبه ۱۰ اسفند)، برای زلزله‌زگان استان آذربایجان غربی ارسال می‌شود.

اصغر نودهی روز شنبه  اظهار داشت: بسته‌های غذایی تهیه شده شامل اقلامی چون چند قوطی کنسرو، تن ماهی، برنج، خرما و آب معدنی است که عصر امروز با چهار دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌غربی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته‌های غذایی اهدایی این نیکوکار گنبدی که همواره در حوادث غیرمترقبه کشور از پیشگامان کمک به آسیب‌دیدگان است، در قالب بسته غذایی ۷۲ ساعته بین زلزله‌زدگان آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

نودهی اضافه کرد: در صورتی که افراد یا نیکوکاران دیگری از گنبدکاووس هم قصد ارسال کمک برای زلزله‌زدگان آذربایجان غربی را داشته باشند، جمعیت هلال احمر آماده هماهنگی و ارسال این کمک‌ها است.

به گزارش ایرنا، چهارم اسفندماه امسال ابتدا منطقه «قطور» و سپس «زرآباد» خوی با زمین‌لرزه نسبتا شدیدی لرزید که این حادثه سبب مصدومیت حدود ۱۰۴ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر، تلف شدن صدها راس دام، تخریب چهار هزار واحد مسکونی و وارد شدن خسارت جزئی به یک هزار واحد دیگر در روستاهای خوی و سلماس شد.

حاج محمد شهرکی از نیکوکاران گنبدکاووس است که آوازه کمک‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه او نه تنها در این شهرستان مرزی بلکه در استان گلستان و دیگر نقاط کشور پیچیده است؛ آزادی چهار هزار زندانی جرایم مالی غیرعمد که بیشتر ناشی از اشتباهات افراد در رد مال است، نجات ۲۱ زندانی محکوم به اعدام از پای چوبه دار با کسب رضایت اولیای دم، احداث چندین خانه بهداشت و مدرسه، پیشگام بودن در کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور، تهیه هزاران بسته غذایی و نوشت‌افزار و توزیع آن بین نیازمندان، احداث ساختمان مرکز جامع درمان سرطان و راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی تنها بخشی از اقدامات خیرخواهانه این نیکوکار گنبدی است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

۳۰هزار بسته غذایی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند