Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: به‌زودی الکل، مواد ضدعفونی و ماسک به داروخانه‌های استان تزریق‌شده و علاوه بر آن ورودی شهرستان‌ها نیز با جدیت بیشتری کنترل می‌شوند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا در استان ‌و اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده برای مهار آن اظهار داشت: تلاش شده با اطلاع‌رسانی از گسترش بی‌رویه این بیماری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ورودی‌های شهرستان‌ها به‌ویژه اندیمشک که مسیر ترانزیتی کالای کشور است باید جدی‌تر کنترل شود.

 استاندار خوزستان گفت: به‌زودی الکل، مواد ضدعفونی و ماسک در داروخانه‌های استان شارژ می‌شود.

یک راهکار مجرب طب سنتی برای تقویت بدن در مقابل "کرونا"بهبود 400 بیمار کرونایی در گیلان / هموطنان ‌به گیلان سفر نکنندکرونا تقاضا برای خرید محصولات بسته بندی شده را افزایش داد/ احتمال صفر وجود ویروس در محصولات صنایع غذایی

شریعتی تأکید کرد: باید همه امکانات برای مقابله با هر سه بحران بیماری کرونا، سیل و هجوم ملخ‌ها بسیج شود؛ هیچ‌کدام از این بحران‌ها بر دیگری اولویت ندارد.

وی خطاب به فرمانداران شهرهای خوزستان بیان کرد: فرمانداران از برگزاری جلسات غیرضروری بپرهیزند همان‌گونه که در استانداری نیز جلسات تا حد امکان برای پیشگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/344/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع آب شهرستان کلات گفت: با جمع‌آوری منصوبات و اتصالات غیرمجاز ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد.

فاطمه رضایی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری منصوبات و اتصالات غیر مجاز در بالا دست سد زاوین در شهرستان کلات ورودی آب به این سد از ۴۵ لیتر بر ثانیه به ۱۵۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی عنوان کرد: پس از دریافت اعتراضات کشاورزان پایین دست سد زاوین درباره لوله‌گذاری عده‌ای از سودجویان در بالادست سد و آبیاری اراضی دیم بدون حق آبه، کارشناسان منابع آب شهرستان کلات از محل بازدید و پس از محرز شدن تخلف، اخطاریه‌های لازم داده شد.

رییس اداره منابع آب شهرستان کلات گفت: علیرغم اخطاریه‌های داده شده ولی متخلفان به اخطاریه‌ها توجه نکردند.

وی افزود: با اخذ دستور مقام قضایی و هماهنگی پاسگاه انتظامی زاوین نسبت به جمع‌آوری آوری منصوبات و اتصالات در بالادست سد زاوین اقدام شد.

رییس اداره منابع آب شهرستان کلات تصریح کرد: با این اقدام تقریباً ۱۰۰ لیتر در ثانیه به دبی ورودی به سد زاوین اضافه شد.

وی تصریح کرد: سد زاوین در بالادست روستای زاوین علیا بر روی رودخانه زاوین از سر شاخه‌های رودخانه قره تیکان، به منظور تأمین آب زراعی اهالی روستاهای زاوین بالا و پایین ساخته شده است.

سد زاوین قابلیت آبگیری سالانه ۱۷.۳ میلیون مترمکعب آب را دارد. ۲۵.۱ میلیون مترمکعب از حجم این سد برای آب آشامیدنی و مورد مصرف صنعت در نظر گرفته شد. هچنین بهره‌برداری از این سد آب مورد نیاز ۳۳۴ هکتار از زمین‌های کشاورزی پایین‌دست منطقه تأمین می‌شود.

برای بهره‌برداری از این سد که از سال ۱۳۷۵ عملیات اجرایی آن شروع شد حدود ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. با احداث این سد آب آشامیدنی اهالی روستاهای زاوین پایین، محمدآباد، چنار و شهرکت صنعتی زاوین تأمین می‌شود. این سد در ۵۰ کیلومتری شهر مرزی کلات و در مجاورت روستای زاوین علیا قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • انتصابات جدید در گیلان
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان