Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:33:14 GMT

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۲۳۹۲

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام هیدئو کوجیما برای بسیاری از گیمرها تلخ است چرا که این سازنده عادت دارد اطلاعاتی بسیار ناچیز و غیر قابل درک از عناوین خود منتشر کند و ترجیح می‌دهد اطلاعات مهم عنوانش پس از عرضه در بازار منتشر شود. این سازنده به تازگی عنواندDeath Stranding را وارد بازار کرده است که استقبال نسبتا خوبی از آن شد و تا اینجای کار سود خوبی برای کوجیما همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عناوین قدیمی این سازنده که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد، عنوان Silent Hill است.

به تازگی نیز اخباری مبنی بر عرضه نسخه جدید از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده که بسیاری از گیمرها را خوشحال کرده است. این خبر به وسیله انتشار تصویری از رییس بخش ارتباطات تیم کوجیما در فضای مجازی منتشر شد، در تصویر منتشر شده از Aki Saito، جلوی این فرد یک دفتر یادداشت قرار داشت که Aki Saito در حال نوشتن یادداشت‌ عجیبی روی آن بود.

درباره یادداشت‌های او بحث‌های متفاوتی وجود دارد، برخی از گیمرهای مبتدی معتقدند که سایتو قصد دارد درباره فروش بالای عنوان Death Stranding در آینده صحبت کند؛ اما از آنجایی که روی این برگه واژه‌های Silent و هفته آینده نوشته شده است، برخی از تحلیل گران بر این باورند که کوجیما قصد دارد در آینده خبر از ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Silent Hill دهد.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

این در حالی است که هیچ کدام از اعضای تیم کوجیما نسبت به این اخبار واکنشی از خود نشان نداده‌اند، با این حال از آنجایی که در ماه گذشته نیز اخباری از ساخته شدن نسخه جدید بازی Silent Hill منتشر شده بود؛ انتظار می‌رود خبری که هفته بعد توسط تیم کوجیما منتشر می‌شود به همین عنوان مربوط باشد. در حال حاضر نمی‌توان درباره این بازی نظر قطعی داد و باید تا زمان انتشار خبر از سوی کوجیما منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Silent Hil

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایونفرمنش که در سه فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بهترین دریافت کننده قدرتی لیگ بوده، در حال حاضر در آستانه سی و شش سالگی در بهترین فرم خود قرار دارد.

همایونفر منش حالا با آمدن موریسیو موتا پائز انگیزه‌اش در تمرینات بیشتر هم شده است. او که حدود یک ماه پیش پدر خود را از دست داده، حالا تا حدودی روحیه خود را بازیابی کرده و به دنبال نشان دادن بهترین عملکرد خود به سرمربی تیم ملی است.

شهروز همایونفرمنش که در چند تورنمنت سال قبل تیم ملی توسط بهروز عطایی در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌گرفت، حالا با این نوع تمرینات خوبش در اردوی تیم ملی باز هم می خواهد یکی از شش بازیکن اصلی داخل زمین باشد.

موریسیو موتا پائز که قطعا تا کنون به او رسانده اند که شهروز همایونفر منش بهترین دریافت کننده لیگ برتر والیبال ایران بوده است، روی دریافت های بی نقص او حساب ویژه ای باز خواهد کرد. شهروز همایونفرمنش در فصلی که گذشت نشان داد در آبشار و حمله نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و حالا به یک بازیکن کامل تبدیل شده است.

سبک بازی او و میلاد عبادی پور تقریبا شبیه به هم است، و اگر پائز بخواهد رویه سابق را ادامه دهد باید یکی از این دو را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما شاید این مربی با دانش برزیلی- فرانسوی به قرار گرفتن هم زمان این دو در میدان نیز می‌اندیشد.

دیگر خبرها

  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو