Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:23:30 GMT

نظرسنجی مردمی، کیفیت واقعی آثار را مشخص می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۲۶۳۶

نظرسنجی مردمی، کیفیت واقعی آثار را مشخص می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر بخش گلستان جشنواره خانه بهار 99 گفت: به نظر من جشنواره امسال از سال گذشته بهتر خواهد بود؛ ولی باز هم باید از مردم نظرسنجی شود تا کیفیت واقعی آثار مشخص شود.

مهدی سلامی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: بخش گلستان، بخش اِلِمان‌های گل و گل‌آرایی سطح شهر است. شروع کار ما تقریبا از مرداد ماه سال گذشته بود که با فراخوان در روزنامه‌ها و شناخت هنرمندان دارای ظرفیت و دریافت طرح‌ها ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران نیز آثار را بررسی کردند و شورای اجتماعی محلات نظرات خود را راجع‌ به آثار بیان کردند.

وی افزود: طرح‌های منتخب نیز وارد فرایند عقد قرارداد با هنرمندان شد و  ساخت آثار هم‌اکنون در حال انجام است و در اسفندماه این‌ کارها در سطح شهر نصب می‌شوند.

دبیر بخش جشنواره گلستان جشنواره خانه بهار 99 گفت: تعداد کل اِلِمان‌هایی که قرار است نصب شود، حدود ۱۰۲۰ عدد است که ۱۶۰ عدد از آن‌ها کارهای جدید و بقیه از آثار سال‌های‌ گذشته بوده که بعضا با رنگ‌آمیزی و متعلقات و تزیینات جدید است.

سلامی بیان کرد:  همواره تلاش ما بر این بوده تا از لحاظ کمی و کیفی و بر اساس نظرسنجی سالیان گذشته اِلِمان‌ها را سفارش دهیم. نظر مردم هم بیشتر بر وجود آثار تعاملی بوده‌ است.

وی ادامه داد: سال گذشته طراحی نظرسنجی بر عهده دانشگاه فردوسی بوده است. انشاءاللّه امسال نیز سیستم نظرسنجی مشخص شده و مردم مشهد راجع‌به اِلِمان‌ها نظر خود را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره خانه بهار خانه بهار ا ل مان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو