Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله رضیان نماینده حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت اقدامات پیشگیرانه‌ صورت گرفته در استان درخصوص مواجهه با ویروس کرونا، گفت: با توجه به این که استان مازندران یک استان گردشگرپذیر است، در حال حاضر تعداد زیادی از هم‌وطنان از تهران و استان‌های دیگر کشور به این استان وارد شده‌اند که این امر می‌تواند یکی از عوامل انتقال ویروس از یک منطقه جغرافیایی به منطقه دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای استاندار یک سری تدابیر پیش‌بینی کرده است و با هماهنگی دستگاه‌های مختلفی که ذیربط هستند و مسئولیت مدیریت این مساله را دارند، در این خصوص اقدامات مقتضی در حال انجام است، همچنین یک بیمارستان را به عنوان محل بستری و درمان بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا اختصاص داده‌اند، در واقع همان اقداماتی که براساس برنامه وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته شده، در استان هم اجرا می‌شود.

رضیان در ادامه درخصوص افزایش آمار مبتلایان در این استان طی دو روز اخیر، اظهار داشت: متاسفانه آمار مبتلایان در استان در حال افزایش است و علیرغم اینکه آخرین آمار اعلام شده به صورت رسمی ۲۰ نفر بوده است اما من حس می‌کنم که تعداد اندکی بیشتر از این عدد باشد.

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره مساله تعطیلی مدارس و اماکن عمومی، ابراز داشت: معتقدم باید به مردم در بحث آموزش راه‌های پیشگیری کمک کرد و همچنین تعطیلی فضاهای عمومی مانند مدارس و  اماکن عمومی مانند تالارها و یا نمازجمعه که محل اجتماع تعداد زیادی از مردم است به پیشگری و جلوگیری از انتقال فرد به فرد و افزایش انفجاری تعداد مبتلایان کمک قابل توجهی می‌کند.

رضیان درخصوص تعطیلی مدارس، بیان داشت: افزایش زمان تعطیلی‌ها به ویژه در خصوص مدارس یک نیاز ضروری است و اگرچه احتمال افت تحصیلی برای دانش‌آموزان وجود دارد اما به اعتقاد من سلامتی دانش‌آموزان از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: نمایندگان فردا در مجلس حضور دارند و فعالیت مجلس برقرار است و معتقدم باید در این خصوص تصمیم بگیرد و مدیریت کند، چرا که آمارها در حال افزایش است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس نماینده قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد