Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراجعاتی به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها داشتیم که ۵۰ مورد مورد معاینه قرار گرفتند. ۲۰ مورد نمونه‌برداری شد و به آزمایشگاه مرجع ارسال شد که تاکنون موارد اولیه هیچ‌کدام مثبت نشده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مورد مشکوک داشتیم که هیچ‌کدام مثبت نشده است، تصریح کرد: این بیماری در چهار استان همسایه وجود دارد و حتماً وارد استان ما شده است ولی موردی ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم با حفظ خونسردی و با رعایت کامل مسائل بهداشتی با این موضوع برخورد کنند و رعایت کنند و به شایعات توجه نکنند.

وی تصریح کرد: اگر مورد مثبتی باشد به اطلاع مردم می‌رسانیم و دلیلی برای پنهان کردن موضوع نداریم. این بیماری یک بیماری کاملاً مشخص است و دلیلی برای پنهان‌کاری نداریم.

کشمیری افزود: برای اینکه بیماری کرونا در استان ما شیوع پیدا نکند و زود کنترل شود نیاز به همکاری همه مردم و ادارات و رسانه، فضای مجازی و مدارس و.. داریم.

وی ادامه داد: این بیماری از پرتابه‌های دهان منتقل می‌شود و فرض ما باید بر این باشد که سطوح آلوده است و از طریق چشم‌ها و دهان ما وارد می‌شود و وقتی بیرون هستیم دست‌ها را به چشم و دهان خود نزنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به برخی شایعات تاکید کرد: انتظار داریم به خبرهای خام توجه نشود و فقط به خبرهای دقیق و تثبیت شده منتشر شود. به هم کمک کنیم تا از این مرحله بحرانی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از کمبودها وجود دارد گفت: سهمیه‌هایی به استان رسیده و توزیع شده است. مصرف خیلی بالا است و بیمارستان‌ها نیاز بالایی دارند و خوشبختانه واردات ماسک و وسایل حفاظتی آزاد شده است و نیازها به طور اساسی حل می‌شود.

کشمیری با اشاره به اینکه الکل ۷۰ درصد در اختیار داروخانه‌ها به وفور قرار گرفته است و افراد می‌توانند مواد ضدعفونی‌کننده را دریافت کنند بیان کرد: تولید ماسک چند برابر شده است و واردات هم انجام شده است.

کد خبر 4865753

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار