Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کریم‌ پور، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «یکی از مصداق‌های عدالت، مبارزه با فساد مالی و اقتصادی است که بایستی جدی گرفته شود»، گفت: با توجه به این مهم مبارزه بافساد اقتصادی در سرلوحه جوانان انقلابی در سازمان اطلاعات سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به دستگیری یکی از بزرگ‌ترین متخلفان حوزه اقتصادی استان همدان بیان داشت: با همت بالا و بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند ماه کار سنگین، پیچیده و فنی اطلاعاتی بزرگترین متخلف اقتصادی استان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر وتحویل مراجع قضایی شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: در پرونده نامبرده قریب ۹۰۰ میلیارد ریال تخلف اقتصادی وجود دارد.

 کریم پور با اشاره به جرایم صورت گرفته توسط این شخص افزود: تبانی در معاملات دولتی، اسناد معارض، فروش مال غیر، بدهکاری مالیاتی، معوقات بانکی و بدهکاری به اشخاص حقوقی از جمله جرائمی بوده که وی تحت پیگرد و تعقیب قرار گرفته و با همت سازمان اطلاعات سپاه استان همدان دستگیر شد.

او افزود:با اشراف کامل اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گمنام امام زمان (عج)، مفسدان و متخلفان اقتصادی و امنیتی نخواهند داشت.

انتهای پیام/ ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران دستگیری متخلفان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان