Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌ها و حواشی ایجاد شده در چند اخیر برای این تیم واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 12:04 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۲۵۹

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی هواداران، مسئولان و اعضای برخی از تیم‌های پُرطرفدار مبنی بر اینکه نتایج به سود پرسپولیس مهندسی می‌شود، اظهار داشت: چه چیز مهندسی می‌شود؟ برخی برای خودشان همینطور بدون دلیل و مدرک صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما اگر به صدرنشینی پرسپولیس اعتراض دارید، بروید خود را قوی کنید، سپس بیایید و ۳ گل به پرسپولیس در بازی رودرو بزنید تا بازی را ببرید.

وی افزود: باید واقع‌بین باشیم. ما که نمی‌دانیم مهندسی چیست. عده‌ای می‌خواهند قهرمانی احتمالی پرسپولیس را زیر سوال ببرند و به این مسائل متوسل می‌شوند. دوستان لطفا اول مشکلات خود را برطرف کنند بعد بیاید نتایج پرسپولیس را زیر سوال ببرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تا الان ۷۰ درصد از راه قهرمانی را طی کرده است. به بچه‌ها توصیه می‌کنم به حواشی و صحبت‌هایی که در این چند روز مطرح شده، توجهی نکنند و به فکر بازی‌های بعدی و آینده باشند. همچنین توصیه می‌کنم در باد قهرمانی خواب‌شان نبرد، چون هنوز چیزی قطعی نیست. برای رسیدن به قهرمانی ابتدا باید در همه بازی‌های پیش‌رو برنده شوند.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس: در قبال موج اتهام‌زنی‌ها از اشخاص و تیم‌های اتهام‌زننده شکایت خواهیم کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو