Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور نماینده عالی دولت در گیلان، طرح هشدار به مسافران و اطلاع‌رسانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در مبادی ورودی استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه اجرای طرح هشدار به مسافران و اطلاع‌رسانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در مبادی ورودی گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور استاندار گیلان، در تمامی مبادی ورودی گیلان طرح هشدار به مسافران و اطلاع‌رسانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر عدم سفر غیرضروری به گیلان گفت: امروز تیمی 15 نفره متشکل از هلال‌احمر، شبکه بهداشت، پلیس‌راه و نیروی انتظامی در چابکسر واقع در شرق گیلان مستقر شدند و به‌تمامی مسافران توصیه کردند که از سفرهای غیرضروری به استان خودداری کنند.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تیم‌هایی مشابه نیز در دیگر مبادی ورودی گیلان همچون محل ایست بازرسی رودبار و نیز آستارا استقراریافته‌اند، افزود: این تیم‌ها علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم به مسافران، با تب‌سنج‌هایی که در اختیاردارند؛ کنترل‌های لازم را انجام داده و تأکیدات بهداشتی و مراقبتی به هم‌وطنان را اظهار می‌دارند.

اکبری مقدم با بیان اینکه گیلانی‌ها مردمی مهمان‌نواز هستند و اقدامات پیشگیرانه در جهت صیانت از سلامت هم‌وطنان است، گفت: این اقدامات در جهت کنترل بیماری با آرامش کامل و برنامه‌ریزی خوب، گام‌های مثبتی برداشته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان به‌منظور پیشگیری و مقابله با این ویروس استفاده می‌شود و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و تمامی سازمان‌ها درزمینهٔ اعلام هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا باید پیشگام شوند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی جدی بودن خطر شیوع ویروس کرونا افزود: از فعالان رسانه‌ای اهتمام فزون‌تری بر ارائه هشدارهای لازم به مسافران مبنی بر پرهیز از سفر به گیلان طی این ایام و ضرورت جدی انگاشتن توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان ویروس کرونا مسافران ابتلا مبادی ورودی ورودی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟