Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پی درج اخباری در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تور گردشگری در استان اردبیل این مهم از سوی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی لغو شده و مطابق بخش نامه‌ها هیچ آژانسی حق ارائه مجوز را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: بر خلاف نشر اکاذیب مبنی بر اخذ مجوز از اداره کل، این تور فاقد مجوز بوده و مکاتبات لازم با دستگاه‌های قضایی استان نیز صورت گرفته است تا با افراد متخلف برخورد شود.

فرشی افزود: تخلف آژانس همکار نیز متاسفانه محرز شده و مستنداتی که از سوی تور ارائه شده کذب است.

او با تاکید به اینکه تا زمان فروکش این بیماری، برگزاری تورهای گردشگری لغو شده است، گفت: انتظار می‌رود راهنمایان تور و آژانس‌های مسافرتی مطابق قوانین و مقررات رفتار کنند؛ چراکه سلامت مردم در اولویت است و با افراد متخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا آبگرم های معدنی سلامت و امنیت غذایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی