Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضای مجازی این روزها پر است از قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها. گروه‌های مختلفی در جریان مبارزه با شیوع گسترده کرونا در ایران در حال فعالیت هستند و خط مقدم این مبارزه در اختیار جامعه پزشکی است. جامعه‌ای که در طول چند وقت اخیر انتقادهای فراوانی از آنها در سطح جامعه در جریان بود به یکباره به گروه محبوب مردم در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا ارتباط مستقیم آنها با موارد مبتلا به بیماری و خطرناک بودن این بیماری موجب شده تا بسیاری در این روزها به قدردانی از جامعه پزشکی بپردازند. از سوی دیگر در بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل نبود امکانات پزشکان و پرستاران بدون امکانات لازم در حال خدمات رسانی به بیماران هستند. با همه این موارد و در حالی که بیش از ده روز درگیری با کرونا در کشور را تجربه می‌کنیم از شما می‌خواهیم که دیده‌ها خودتان از برخورد احتمالی با خدمات رسانی بیمارستان‌ها را برای ما شرح دهید:

آیا در این چند روز سر و کارتان به بیمارستان‌ها افتاده؟ عملکرد پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان‌ها و در مانگاه‌هایی که با آن در ارتباط بودید چگونه بود؟ اگر پزشک، پرستار یا عضوی از جامعه پزشکی هستید هم می‌توانید مشاهدات خودتان از نحوه درگیری با این بیماری را برای ما شرح دهید. وضعیت در اختیار داشتن امکانات لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری برای کادر درمان چگونه است؟ وضعیت امکانات لازم برای درمان بیماران چگونه است؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار کروناویروس ویروس کرونا کرونا کروناویروس کرونا در ایران آیت الله خسروشاهی پنومونی محمد علی رمضانی ادلب معصومه ابتکار بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز