Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکستان مرزهای مشترک خودبا ایران را برای بازگشت حدود۳۰۰۰ نفر از اتباع این کشور که طی روزهای گذشته برای زیارت یا تجارت به ایران سفر کرده اند مسدود کرده است

به گزارش ایلنا به نقل از نورنیوز، محدودیت فوق برای اتباع پاکستان که از سایر کشورها وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند و قصد بازگشت به کشورشان دارند نیز اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه که در میان انها زنان،کودکان و افراد سالمند نیز حضور دارند در پایانه های مرزی میان ایران و پاکستان در شرایط بسیار سختی قرار دارند و دولت پاکستان نیز علی رغم پیگیریهای انجام شده هیچگونه اقدامی برای رفع مشکل این گروه انجام نمی دهد.

رسیدگی به وضعیت این افراد که شهروند پاکستان بوده و به صورت قانونی وارد ایران شده اند از وظایف مسلم کنسولی دولت پاکستان بوده که به آن بی توجهی می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0030L5

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پاکستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه اتلاما، پیتزای سنتی و محبوب پاکستانی‌ها (فیلم) طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • گروسی: گام‌های سختی باید برداریم
  • گروسی: ایران باید دسترسی به یکسری تاسیسات خاص را بدهد
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس