Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام راستگو بیان کرد: با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری می باشد لذا رعایت بهداشت فردی و ضدعفونی نمودن اماکن عمومی و محل تجمع مردم یک امر ضروری است.

«حجت الاسلام عیسی راستگو» صبح شنبه (10 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر،  ضمن تاکید بر لزوم تلاش همگانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری اظهار داشت: با توجه به اینکه پیشگیری بهترین راه مقابله با این ویروس می باشد رعایت بهداشت فردی و ضدعفونی نمودن اماکن پرتردد و مکان های تجمع مردم یک امر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر ضمن تاکید بر اینکه مردم نکات آموزشی و پیشگیرانه ارائه شده توسط وزارت بهداشت و درمان را انجام دهند تصریح کرد:  تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در راستای این موضوع وزارت بهداشت و درمان و در استان ها دانشگاه علوم پزشکی می باشد و مردم از پذیرش شایعات در خصوص این موضوع که منبع موثقی ندارد خودداری کنند.

 

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه مساجد یکی از مکان های تجمع مردم در سراسر استان بوشهر می باشد ادامه داد: با توجه به اینکه روزانه مردم مومن و دیندار استان بوشهر جهت به جا آوردن فریضه الهی  به مساجد مراجع میکنند لذا رعایت بهداشت این اماکن مقدس بسیار ضروری می باشد.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر به انتشار اطلاعیه ای از سوی این مدیریت در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا خطاب به هیئت امنا و متولیان مساجد و حسینیه های سراسر استان اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه و ضرورت رعایت نکات بهداشتی این مراکز در رابطه با بیماری کرونا مومنین از دست دادن خود داری کنند، از مهر و تسبیح شخصی خود استفاده نمایند، هیئت امنا و متولیان مساجد و حسینیه ها نسبت به ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی اقدام نمایند و امید است که با رعایت این نکات و توصیه های بهداشتی از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری شود.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان بوشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بشار الاسد امروز یکشنبه عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

روابط دو جانبه وراهکارهای توسعه آن در راستای نفع دو کشور و دو ملت برادر و آماده سازی ها و تلاش های پادشاهی بحرین برای موفقیت اجلاس عربی ماه آینده علاوه بر مهمترین مواضیع دستور کار اجلاس در راستای منافع عربی مشترک و یکپارچگی تلاش ها برای مقابله با چالش های کنونی در این دیدار بررسی شد.

رئیس جمهور سویه بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد