Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@04:37:47 GMT

سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۳۷۹۰

سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران چقدر است؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران در مورد سرفاصله حرکت قطارهای مترو اظهارداشت: خطوط مترو تهران برای سرفاصله حرکتی 2 دقیقه طراحی شده است و با این مطالعه به دنبال شناسایی و اولویت بندی گلوگاه‌هایی هستیم که مانع رسیدن سرفاصله حرکت قطارها به میزان استاندارد است.

وی در ادامه با اشاره به این که کاهش سرفاصله حرکتی نتیجه عوامل مختلف از جمله تامین ناوگان، پارکینگ‌ها، پایانه‌های تعمیراتی، روسازی خطوط مترو، سیگنالینگ، سامانه‌های تهویه، برق و ایمنی است گفت: همچنین با اجرای این برنامه قصد بررسی الزامات کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در اجرا و اولویت بندی اقدامات مورد نیاز برای این موضوع را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه در طراحی و اجرای خطوط 6 و 7 و نیز توسعه خطوط این موضوع مورد دقت قرار گرفته و پس از بهره برداری کامل باید به سرفاصله 2 دقیقه برسد،گفت: این برنامه برای قسمت های در حال بهره برداری خطوط یک تا 4 مترو تهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورهای این طرح مطالعاتی اولویت‌بندی اقدامات لازم برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارها است، گفت: بدون شک این امر نه تنها منجر به سرعت یافتن اجرای اقدامات مورد نیاز برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارها می‌شود، بلکه از اتلاف بودجه و نیز خواب سرمایه جلوگیری می‌کند، زیرا در این صورت ما می‌دانیم چه اقدامی را باید در اولویت قرار دهیم؛ در نتیجه هزینه کرد برای آن به موقع انجام شده و مشمول مرور زمان نمی‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر عامل شرکت مترو تهران مدیر عامل شرکت مترو تهران سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران علی امام کاهش سرفاصله حرکتی قطارها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیر عامل شرکت مترو تهران مدیر عامل شرکت مترو تهران سرفاصله حرکت خطوط مترو تهران علی امام مدیر عامل شرکت مترو مترو تهران خطوط مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری