Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین‌سازی و جانشینی احد شیخ‌لاری، قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور روند سراشیبی به خود گرفته و نتایج خوبی کسب نکرد تا هواداران و اهالی فوتبال استان نسبت به آینده این تیم ابراز نگرانی کنند.

عدم نتیجه‌گیری ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر باعث شد تا شایعاتی مبنی بر برکناری احد شیخ‌لاری شنیده شود و حتی خبرهایی نیز در همین راستا منتشر شد که این شایعات و اخبار با شکست تحقیرآمیز سبزقبایان در برابر نساجی بیشتر از قبل به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته تبعات باخت سنگین و خانگی تیم ماشین‌سازی بلافاصله در مدیریت این باشگاه مشاهده شد که با تغییرات همراه بود و طی آن، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد و با موافقت هیات مدیره، حسن آذرنیا به عنوان جانشین موقت او منصوب شد.

این پایان کار نیست و طبق شنیده ها، احد شیخ‌لاری سرمربی ماشین‌سازی نیز در آستانه اخراج قرار دارد و هیات مدیره این باشگاه به زودی در خصوص سرمربی آینده ماشین‌سازی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، از فیروز کریمی، حمید درخشان و مرتضی اسدی به عنوان گزینه‌های احتمالی ماشین‌سازان برای جانشینی احد شیخ‌لاری یاد می‌شود.

فیروز کریمی که مارکوپولوی مربیان فوتبال ایران شناخته می‌شود، در دو مقطع در تبریز مشغول به کار بوده و در اوایل فصل گذشته نیز هدایت ماشین‌سازی را برعهده داشت و از سرمربیان سابق این تیم به شمار می‌رود.

حمید درخشان نیز درحالی تجربه فعالیت در فوتبال تبریز را دارد که این روزمه به زمان حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر برمی‌گردد جایی که با عملکرد ضعیف این مربی، سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر از دست رفت.

اما مرتضی اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مختلف از جمله تراکتور و گسترش فولاد را دارد، به تازگی وارد جرگه مربیان شده و اگر سکان هدایت ماشین‌سازی را برعهده بگیرد اولین تجربه سرمربیگری او خواهد بود.

اکنون باید منتظر و ماند و دید که در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ نوزدهم چه اتفاقاتی در نیمکت این تیم تبریزی رخ می‌دهد و آیا از سومین سرمربی سبزقبایان رونمایی می‌شود یا خیر؟

گفتنی است، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز هم‌اکنون با انجام 21 بازی و با 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی شهرداری فوتبال فوتبال ایران نساجی احد شیخ لاری ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که همچنان با مصدومیت مواجه است، شانس حضور برابر پرسپولیس در ترکیب اصلی را نیز از دست داده تا غایب سرشناس طلایی‌پوشان در این بازی محسوب شود.

اسدی که دورانی پرماجرا در پرسپولیس داشت و بعد از اینکه به عنوان ستاره نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به جمع سرخپوشان اضافه شد، شرایط برایش در این تیم به سمتی پیش رفت که نتوانست به هدف خود با پیراهن شماره هشت این تیم دست یابد. او علیرغم آمار مناسبی که از حیث گلزنی و پاس گل داشت، در نهایت در پنجره تابستانی با این تیم برای ادامه همکاری به توافق دست نیافت و راهی تراکتور شد تا روزهای طلایی خود را بار دیگر استارت بزند. حضور در کورس آقای گلی در جمع شاگردان پاکو خمس سرمربی اسپانیایی سابق تراکتور، او را بار دیگر به عنوان ستاره اول لیگ معرفی کرد.

اسدی که سابقه حضور در رده پایه‌های سپاهان را در کارنامه داشت، در ادامه بار دیگر به عنوان خریدی پر سر و صدا راهی اصفهان شد. او در این فصل به عنوان زوج خط حمله در کنار شهریار مغانلو توانسته بار دیگر در کورس آقای گلی قرار گیرد. هرچند با بدشانسی و مصدومیت طی هفته‌های اخیر از جمع شاگردان مورایس دور بوده است.

هافبک اسبق پرسپولیس که انگیزه زیادی برای تقابل با این تیم در استادیوم آزادی داشت و با گلی دیدنی در نیم فصل اول برابر علیرضا بیرانوند، توانایی‌های خود را به رخ کشید، اکنون برای بازی برگشت با بدشانسی مواجه شده و مصدومیت مانع از حضورش در ترکیب اصلی شده است.

او احتمالا در این بازی به لیست سپاهان اضافه خواهد شد اما به دلیل مصدومیتی که دارد باید دید در جریان این بازی چقدر فرصت برای تقابل دوباره با پرسپولیس خواهد داشت.

وضعیت مصدومیت فرشاد احمدزاده نیز برای تقابل با پرسپولیس نامشخص است تا مورایس برای این بازی با غیبت قطعی محمد دانشگر و مصدومیت این دو بازیکن، شرایط سختی در استادیوم آزادی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد