Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:16:21 GMT

ضدعفونی تحت نظرگاه‌ها و کلانتری‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۰۳۱

ضدعفونی تحت نظرگاه‌ها و کلانتری‌های پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات این پلیس برای مقابله با بیماری کرونا در کلانتری‌ها و تحت نظرگاه‌ها اعلام کرد که تا کنون مورد مشکوکی در این مراکز مشاهده نشده است.

سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدابیر پلیس پیشگیری برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و در هماهنگی با معاونت بهداد ناجا و فاتب تیم‌هایی اقدام به ضد عفونی کردن تحت نظرگاه‌ها و فضاهای کلانتری‌ها که دارای مراجعات متعددی است کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل معاونت بهداد پلیس پیشگیری نیز در این زمینه فعال هستند خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور تحت نظرگاه‌ها و فضاهای عمومی کلانتری‌ها ضد عفونی شده و این فرآیند تا هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

وی درباره اینکه پلیس پیشگیری چه تمهیداتی برای مواجهه با متهمان مشکوک به کرونا دارد؟ گفت: در این زمینه معاونت بهداد و تیم‌های پزشکی وارد عمل شده و علاوه بر آن محل نگهداری این افراد نیز جداسازی خواهد شد.

وی در مورد رعایت مسائل بهداشتی برای حفظ سلامت ماموران و مراجعه کنندگان نیز گفت: علاوه بر اینکه محیط کلانتری‌ها ضد عفونی می‌شود تمهیدات بهداشتی در مورد ماموران پلیس حاضر در کلانتری‌ها و یگان‌های مختلف پلیس پیشگیری نیز اتخاذ شده است. ضمن اینکه در فضاهای مختلف پلیس پیام‌ها و هشدارهای آموزشی برای مقابله با کرونا ویروس نیز نصب شده است تا مراجعه کنندگان نیز آگاهی بیشتری پیدا کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تا کنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در مجموعه پلیس پیشگیری گزارش نشده است اما تمهیدات بهداشتی پلیس تا هر زمانی که لازم باشد ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس ضد عفونی تحت نظرگاه ها پلیس پیشگیری کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ صادق ضرونی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل‌قاپی در محدوده فرشته و الهیه، با آموزش واحدهای گشتی، سارقان در حین سرقت و تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی و با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری 101 تجریش منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت‌های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شده بودند، افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران، به یک موتورسیکلت لاکی‌رنگ که راکب آن قصد موبایل‌قاپی در مقابل ماموران را داشت، مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله به لاستیک موتور، موفق به دستگیری سارقان شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین 3 عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه و سلاح غیر متعارف کشف شد، متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

وی به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت مشابه و شناسایی مال‌باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای 4شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند