Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در کرمان نیز اعلام کرد: تعداد موارد بستری شده مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های کرمان افزایش پیدا کرده است که نمونه آزمایش‌های آنها را به تهران ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب نهایی از سوی آزمایشگاه های تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "سید وحید احمدی‌طباطبایی" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه انتقال احتمالی ویروس کرونا از طریق نان گفت: به دلیل آنکه نان در حرارت بسیار بالایی پخته می‌شود، خود نان ناقل این ویروس نبوده بلکه متصدیان نانوایی می توانند ناقل این ویروس باشند بنابراین توصیه می شود مردم از نانوایی‌های که فقط یک نفر متصدی (دریافت کننده وجه و تحویل دهنده نان) دارند، نان خریداری نکنند

وی در خصوص انتقال بیماری کروناویروس از حیوانات به انسان اظهار کرد: احتمال اینکه ویروس کرونا از حیوانات به انسان منتقل شود، وجود دارد اما از طریق حیوانات اهلی و دام منتقل نمی‌شود گفتنی است که در کشور چین این ویروس از خفاش و گربه به انسان منتقل شده بود بنابراین مردم از خرید حیوان جدید از بازار حیوانات جدا خودداری کنند.

بازار پرندگان کرمان غیرغعال است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بازار پرندگان در خیابان امام خمینی (ره) شهر کرمان عنوان کرد: این بازار فعلا غیرفعال شده اما احتمال اینکه مغازه‌داران اقدام به بازگشایی مغازه‌های خود را کرده باشند، داده ایم بنابراین نیروی انتظامی را از این موضوع مطلع کرده‌ایم تا به هیچ عنوان بازگشایی این مغازه ها صورت نپذیرد.

وی درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در کرمان نیز اعلام کرد: تعداد موارد بستری شده مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های کرمان افزایش پیدا کرده است که نمونه آزمایش‌های آنها را به تهران ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب نهایی از سوی آزمایشگاه های تهران هستیم.

بازگردانده شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از مشهد

احمدی‌طباطبایی در پاسخ به این سوال که شنیده‌ شده است یک اتوبوس مسافربری از مشهد به کرمان آمده‌اند آیا دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص اقدامی انجام داده است؟ گفت: یک اتوبوس مسافربری از مشهد به کرمان آمده بود که بلافاصله با هماهنگی فرمانداری، استانداری و نیروی انتظامی این اتوبوس را متوقف و به مشهد بازگشت داده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه هفته جاری از لحاظ شیوع بیماری، هفته سختی است، خطاب به مردم گفت: از مردم می خواهیم رعایت موارد بهداشتی را کرده و احتیاط زیاد داشته باشند، ضمن آنکه در صورت ضرورت حضور در محافل عمومی، فاصله اجتماعی (یک تا یک و نیم متر) را از یکدیگر رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان