Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:32:26 GMT

درمانگاه «شفا» در درگهان قشم گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۵۵۷

درمانگاه «شفا» در درگهان قشم گشایش یافت

موسس و مدیر این درمانگاه در این آیین گفت: این درمانگاه شبانه روزی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته و تجهیز شد.

محمدرضا دولت‌آبادی افزود: درمانگاه شبانه‌روزی شفا در حال حاضر ۲۴۰ مترمربع زیربنا دارد و گسترش آن به منظور تحقق اهداف طرح توسعه ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مامایی، دندانپزشکی، متخصصان داخلی، اطفال، زنان و زایمان، سونوگرافی و رادیولوژی از جمله خدمات این درمانگاه شبانه‌روزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سابق شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: در گام توسعه‌ای این درمانگاه ارائه خدمات آزمایشگاهی، بستری نیمه وقت و استقرار متخصصان پاره وقت به صورت شیف ثابت کاری فراهم خواهد شد.

شهر درگهان با افزون بر ۱۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد و دارای ۱۲ مجتمع تجاری شامل حدود ۶ هزار واحد است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی خلیج فارس زایمان شبکه بهداشت و درمان قشم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: در حاشیه اجلاسیه بانک توسعه اسلامی در عربستان، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم. 

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدود شده ایران در برخی کشور‌ها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند