Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:13:43 GMT

تست کرونای پنج نماینده مجلس مثبت بود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۵۹۸

تست کرونای پنج نماینده مجلس مثبت بود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تست مثبت پنج نماینده خبر داد و گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و منتظر گزارش هیئت سه نفره از ستاد کرونا هستیم.

 به گزارش مشرق، اسداله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروی نامه وزیر بهداشت به رئیس مجلس مقرر شد سه نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس آقایان پزشکیان،  رنجبرزاده و قاضی‌زاده در ستاد ملی کرونا حضور یافته و برای کم و کیف برگزاری جلسات علنی مجلس نظرات خود را ارائه دهند 

او افزود: در بحث بررسی لایحه بودجه هم از آنجایی که مجلس این لایحه را به کمیسیون تلفیق ارجاع داده است، هنوز گزارش از این کمیسیون به پارلمان ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به کرونا مبتلا شد ادعای یک نماینده مجلس درباره فوت نماینده منتخب آستانه‌اشرفیه

عباسی تصریح کرد: از فردا جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه برقرار است و گزارش نهایی این کمیسیون را به هیئت رئیسه ارائه خواهد داد تا هرچه سریعتر مجلس بودجه ۹۹ را تصویب کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: رئیس جمهور  در این‌باره با رهبر انقلاب صحبت کرده‌اند و با اذن ایشان قرار شده است که کشاورز همچنان سرپرست وزارت کشاورزی را برعهده داشته باشد.

عباسی بیان کرد: قرار است گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه و گزارش هیئت سه نفره برای بررسی کرونا به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده و در جلسه بعدی هیئت رئیسه مجلس بررسی شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس مجلس فردا جلسه علنی ندارد و منتظر گزارش هیئت سه نفره از ستاد کرونا هستیم.

او بیان کرد: از صد نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند تست پنج نفر از آنها مثبت بوده است، بنابراین با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی مجلس مقرر شد از دیگر نمایندگان هم این تست گرفته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان مجلس ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش