Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@06:35:52 GMT

استقلال در سه پرونده در فیفا محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۶۴۴

استقلال در سه پرونده در فیفا محکوم شد

خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال در شکایت پرونده سه بازیکن خارجی خود محکوم شد. تاریخ انتشار: 13:33 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۲۳۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه استقلال مثل باشگاه پرسپولیس با پرونده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی خود در فیفا روبرو است.

باشگاه پاختاکور ازبکستان، گادوین منشا، سرور جباروف، پادوانی، وینفرد شفر و دستیارانش، استراماچونی و بویان نایدونف از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از پرونده‌ها، باشگاه استقلال از خود دفاع کرده و فیفا رأی نداده است. برای پرونده شکایت بویان نایدونف مقدونیه‌ای، پرونده به دادگاه ورزشی CAS، ارجاع داده است اما باشگاه برای سه پرونده قطعی محکوم شده است.

گادوین منشا، جباروف به ترتیب طلب ۴۲ و ۹۰ هزار دلاری دارند که باشگاه باید آن را بپردازد. برای شکایت پاختاکور ازبکستان برای انتقال ایسما گونکالوس هم باید باشگاه استقلال ۱۲۵ هزار دلار بپردازد. اگرچه این باشگاه شکایتی نکرده، اما باشگاه پذیرفته که باید این مبلغ را بپردازد.

بیشتر بخوانید: شکایت گادوین منشا به باشگاه استقلال رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن