Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم های جمعیت هلال احمر با استقرار در مبادی ورودی شهرهای چابکسر، رودبار و آستارا برای اطلاع رسانی به سرنشینان این تعداد از خودروهایی که قصد سفر به استان گیلان را داشتند، انجام دادند.

وی با بیان اینکه هشدارهای ایمنی و خطرهای ویروس کرونا با همراهی مراکز بهداشت و نیروی انتظامی انجام شد، اظهار داشت: نصب بنرهای اطلاع رسانی در باره رعایت نکات بهداشتی و خطرات ویروس کرونا از دیگر اقدامات هلال احمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: تعدادی از خانه های هلال احمر شهرستان های مختلف استان نسبت به سم پاشی روستا و مکان های پرخطر روستایی اقدام کردند، ارائه آموزش های لازم از طریق فضای مجازی به داوطلبان، امدادگران و جوانان از دیگر برنامه ها است.

 تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در مبادی ورودی استان در شهرهای چابکسر، رودبار و آستارا با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا مستقر هستند، اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال آن و خطرات احتمالی که با ورود به استان استان آن ها را تهدید می کند، توسط این تیم ها انجام می شود.

ویروس کرونا معمولاً از طریق قطرات تنفسی ناشی از عطسه یا سرفه انتشار می‌یابند که می‌تواند ویروس را به هرکسی که در تماس نزدیک با فرد آلوده است، منتقل کند. کرونا ویروس‌ها همچنین علائمی چون آنفولانزا ایجاد می‌کنند.  بیماری ممکن است از تب و سرفه آغاز شده و به التهاب ریه یا بدتر از آن برسد.

با شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون،  فاصله گرفتن از افراد بیمار و مشکوک و استراحت در صورت بیمار شدن، می‌توان از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرد،  به علاوه به خاطر داشته باشید که استفاده از ماسک‌های تنفسی تنها در صورتی موثر است که توسط افراد آلوده مورد استفاده قرار گیرد.

نوشیدن آب بهداشتی، پرهیز از خوردن غذای خام، شستن مکرر دستها، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و جلوگیری از آلوده شدن آب و مواد غذایی توسط مبتلایان، توصیه می شود.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر رشت ویروس کرونا گیلان سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا اطلاع رسانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟