Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پوستر تازه خود را در تجلیل از تلاش‌های ارزنده و مجاهدانه جامعه پزشکان و پرستاران کشور منتشر کرد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پنجشنبه 8 اسفند 1398 بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ویدیوئی از تلاش‌های ارزنده و بی‌شائبه جامعه پزشکان و پرستاران کشور در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم‌له در بخشی از پیامشان خطاب به آحاد پزشکان و پرستاران کشور فرمودند: «کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده، هم مهم‌تر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد و ثواب خواهد داد و امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود و ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود.» 

بر همین اساس، پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبتنی بر بخش مذکور بیانات معظم‌له، پوستر تازه خود با عنوان «پزشکان و پرستاران، اجرتان با خدا» را منتشر کرد.

نقش حاج قاسم در خنثی‌سازی نقشه آمریکا برای برکناری بشار اسد چه بود؟+فیلمجمع‌آوری نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران!بحرینی:‌ باند بازی معضل بزرگ هنرهای تجسمی است/ اقتصاد هنر در شهرستان‌ها تعطیل است

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا هنرهای تجسمی پوستر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا هنرهای تجسمی پوستر ویروس کرونا هنرهای تجسمی پوستر پزشکان و پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!