Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه مسافران در ورودی شهرها کنترل و بررسی می شوند.

حسین کلانتری در نشست ستاد پیشگیری از بیماری کرونای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: با استفاده از تب سنج دیجیتالی در مسیر های ورودی  به استان به ویژه راه ارتباطی یاسوج به اصفهان افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا شناسایی و به مراکز درمانی استان منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: مسافران و دانشجویان بسیاری از استان های درگیر این بیماری از جمله تهران، قم و دیگر استان ها به این استان سفر می کنند که باید نظارت کافی بر این مسیر ها اعمال شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نیاز است دستگاه های متولی به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در شرایط کنونی، نظارت بیشتری بر بازار استان داشته باشند و در راستای کمبود های موجود از جمله اقلام بهداشتی همچون ژل ضدعفونی و ماسک اقدامات لازم را انجام دهند.

کلانتری تصریح کرد: همچنین این روزها برخی افراد سودجو از شرایط سو استفاده کرده، گران فروشی و احتکار می کنند که باید این افراد شناسایی و با آن ها برخورد های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: هم اینک آموزش منسجم، سامان یافته و به دور از هرگونه ابهام بیش از هر چیز کارساز تر است، زیرا که آموزش اصولی همگانی منجر به پیشگیری صحیح از این بیماری می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه مدارس  استان از روز شنبه دهم اسفند ماه تا روز دوشنبه به مدت سه روز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تعطیل می شوند.

کلانتری تصریح کرد: بدون شک اطلاعات دقیق و بی شائبه در اختیار هم استانی ها قرار می گیرد تا آرامش بیشتری داشته باشند و به خبرها و شایعه های موجود در فضای مجازی توجهی نکنند.

وی افزود: مردم نگرانی در خصوص کمبود ماسک نداشته باشند، بنا به قول مساعد وزارت دفاع، هر میزان ماسک که نیاز استان باشد به زودی وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین به طور مرتب اماکن عمومی، بازار، معابر و وسایل حمل و نقل عمومی استان ضدعفونی و گند زدایی می شوند تا هم استانی ها با خیال راحت تری به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری بیان کرد: تاکنون ۹ نشست در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مسئولان متولی در این حوزه برگزار شده است که مصوبات آن ها اجرا و یا برای رفع مشکلات اقدامات لازم صورت گرفته است.

گفتنی است که بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکنون یک بیمار با ویروس کرونای مثبت در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که هم اکنون شرایط جسمانی مناسبی دارد و به زودی مرخص می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانی اجتماعی کروناویروس استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد