Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از استاندارد سازی 97 درصد واحدهای اقامتی و پذیرایی این استان با همکاری شرکت هفتواد کویر خبر داد.

فریدون فعالی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و سفره خانه های سنتی، تاکنون 97 درصد این واحدها استاندارد سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری کمیسیون درجه بندی تاسیسات گردشگری استان کرمان در آینده نزدیک خبر داد و اشاره کرد و افزود: با برگزاری این کمیسیون 43 درصد تاسیسات گردشگری استان کرمان مشمول گواهینامه سه ساله استاندارد سازی خواهند شد.

فعالی بیان کرد: در روند اجرای طرح استانداردسازی واحدهای اقامتی و پذیرایی تمامی امکانات و تجهیزات کمی و کیفی خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی برای رفاه بیشتر مسافران انجام می‌شود، عنوان کرد: تمامی مراکز اقامتی استان کرمان به ویژه هتل‌ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: این استان دارای 36 هتل و هتل آپارتمان، 30 مهمانپذیر و 14 سفره خانه است که همه آنها در فرایند استانداردسازی قرار گرفته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نوروز99 مراکز اقامتی میراث فرهنگی کرمان استاندارد سازی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، صبح یکشنبه در گروه کاری نهضت ملی شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.

وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجو شهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.

وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

کد خبر 6097489

دیگر خبرها

  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا