Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:15:57 GMT

برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال بدون حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۵۱۹

برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال بدون حضور تماشاگران

کمیته سازمان لیگ فوتسال پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت برای حفظ سلامت تماشاگران و تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، دیدارهای رفت و برگشت این مرحله بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

دیدارهای رفت این مرحله که در ساوه و ورامین برگزار شد با برتری گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در مقابل تیم‌های سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال نزدیک شده‌ایم، تیم‌های مهمان که باید به اصفهان و تبریز بروند از سفر به این شهرها ناراضی هستند و این کار را برای بازیکنان و کادر فنی خود خطرناک می‌دانند.

در این خصوص، «آرش جابری» سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در ابلاغیه‌ای که وزارت‌ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها داشت، دیدارهایی که در تقویم فیفا هستند می‌توان با در نظر گرفتن تمهیدات پزشکی و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. سازمان لیگ فوتسال باید قهرمان لیگ برتر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند. همچنین باید به زودی رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا برگزار شود و بازیکنان ملی‌پوش باشگاه‌ها هر چه زودتر در اختیار تیم ملی فوتسال قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: کمیته سازمان لیگ فوتسال قبل از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر با چهار تیم حاضر در این مرحله جلسه‌ای برگزار کرد و زمان و مکان دیدارهای رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی را مشخص کرد و دیگر نمی‌توان این دیدارهارا به تاخیر انداخت. همچنین هر ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان با ارسال کلیپ نشان دادند که سالن های مسابقه را کامل ضد عفونی کرده‌اند و تا ساعت ۱۴:۳۰ درهای سالن را باز نمی‌کنند. 

جابری خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم‌ها با سلامتی کامل این دیدار را به پایان برسانند و هر چه زودتر بیماری کرونا در کشورمان از بین برود.

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران امروز ساعت ۱۶ بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان و تیم‌های مس سونگون ورزقان و ستارگان ورامین در سالن پورشریفی تبریز، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: زمان دقیق دیدار فینال لیگ برتر مشخص نیست اما به طور قطع این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. فینال لیگ برتر فوتسال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و اگر قهرمان در این ۲ دیدار مشخص نشود کار به بازی سوم کشیده می‌شود که این دیدار در شهر کرمان انجام می‌پذیرد.

برچسب‌ها آرش جابری فوتسال پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرش جابری فوتسال آرش جابری فوتسال بدون حضور تماشاگران برگزار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر سازمان لیگ فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌روند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران و ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه وطنی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: همه نیرو‌ها پای کار هستند تا ان‌شاءالله یک بازی بدون دردسری را برگزار کنیم. تمشاگران پرسپولیس هم در قسمت شمالی ورزشگاه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. همان ۱۰ درصد به تماشاگران مهمان اختصاص می‌یابد. پشت دروازه می‌نشینند. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد.  

درزی خلردی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی در حالی میزبان پرسپولیس بود که خیلی بیشتر از ۱۰ درصد فضای ورزشگاه به تماشاگران مهمان اختصاص یافت و این بار جلوی هجوم بیش از حد مجاز تماشاگران پرسپولیس گرفته خواهد شد، عنوان کرد: تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفتیم ۶۰۰ عدد است که همان ۱۰ درصد می‌شود. احتمال اینکه این بار هم بیش از ۱۰ درصد تماشاگر پرسپولیس وارد ورزشگاه شوند وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد تا بیشتر ورزشگاه به تماشاگران نساجی میزبان تعلق پیدا کند. شاید تماشاگران پرسپولیس در میان تماشاگران نساجی وجود داشته باشند. تمهیدات بر این است که تماشاگران نساجی غالب باشند و لیدر‌ها هم با یکدیگر هماهنگ هستند. ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در مورد حضور بانوان در ورزشگاه وطنی گفت: امکان حضور بانوان محترم در بازی‌هایی که نساجی میزبان پرسپولیس و استقلال است به دلیل حساسیت مسابقه وجود ندارد. طرفداران دو تیم تهرانی بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و به همین خاطر بانوان حضور ندارند. در دیگر بازی‌های نساجی مشکلی نیست و می‌توانند حضور یابند. البته ظرفیت ورزشگاه کم است که نمی‌توانیم در بازی‌های نساجی با استقلال و پرسپولیس پذیرای بانوان محترم باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است