Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با اعلام این خبر گفت: به منظور استفاده بهتر دختران دانشجو از زمان های فراغت خود در خلال برگزاری کلاس های درس و حضور در دانشگاه و تجدید قوای جسمی، فضای پردیس اختصاصی دخترانه دانشجو احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در این فضای اختصاصی، علاوه بر استفاده از انواع درختچه ها و بوته های زیبا، گل کاری های متنوعی انجام خواهد شد و با نصب تجهیزات و امکانات ورزشی، راه اندازی بوفه و کافه و امکان دوچرخه سواری برای بانوان نیز فراهم خواهد آمد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: در این راستا به منظور استفاده از دیدگاه و نظرات فنی و هنری دانشجویان رشته های عمران و معماری و دانشجویان مهندسی فضای سبز، طراحی این باغ اختصاصی میان این دانشجویان به مسابقه گذاشته خواهد شد و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
شریفی یادآوری کرد: توجه به رفاه حال دانشجویان و امکان استفاده از فضاهای آرامش بخش با هدف نشاط بیشتر و آمادگی ذهنی بهتر برای فعالیت های علمی و آموزشی و بهره مندی بیشتر از زمان های خلال کلاس ها هدف اصلی این طرح بوده است.

شریفی عنوان کرد: باغ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در مساحتی بالغ بر یک و نیم هکتار در ضلع جنوبی دانشگاه و در جوار خوابگاه خواهران فاطمه الزهرا (س) این دانشگاه و با استفاده از منابع غیر شهریه ای و ترجیحاً با دعوت از خیرین و واقفین احداث خواهد شد.

لازم به ذکر است بیش از 65 درصد از 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را دختران دانشجو تشکیل داده اند که احداث باغ دختران دانشجو می تواند خدمت رفاهی ارزنده ای برای این عزیزان محسوب شود.

انتهای پیام /

167 / 167 باغ اختصاصی بانوان دانشگاه آزاد اصفهان سعید شریفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اصفهان سعید شریفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول