Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:39:26 GMT

تولید کاغذ با گلبرگ زعفران توسط گروه سحرخیز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۸۷۰

تولید کاغذ با گلبرگ زعفران توسط گروه سحرخیز

گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز با حمایت از استارت آپ تولید کاغذ از گلبرگ زعفران، تحولی بزرگ در صنعت چاپ و بسته بندی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت سحر خیر، فرزاد سحرخیز اظهار کرد: آغاز راه اندازی آزمایشی تولید کاغذ از گلبرگ زعفران در پارک علمی و فن آوری تربت حیدریه در تاریخ ۸ اسفند ماه با موفقیت انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره گروه سحرخیز افزود: طراحی و ساخت کلیه دستگاه‌ها توسط گروه سحرخیز و گروه نخبگان استارت آپ در خراسان رضوی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ما متوجه این فرصت طلایی در آینده صنایع غذایی جهان شده‌ایم و کاغذ تولید شده از گلبرگ زعفران نسل جدیدی از کاغذ است، بیان کرد: ماده اولیه این کاغذ شگفت انگیز گلبرگ‌های زعفران بوده که جایگزین مناسب چوب درختان جهت تولید کاغذ است.

این اقدام گروه سحرخیز، قدم گذاشتن در مسیری نوآورانه برای ساخت فردایی زیباتر و داشتن زمینی سبزتر و هوای پاک است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه زعفران سحرخیز تولید کاغذ زعفران خراسان رضوی مشهد تولید گلبرگ زعفران گروه سحرخیز تولید کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران