Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از کاهش ساعات کاری ادارات و بانک های این استان تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ لغایت ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی درویش پور پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا استان البرز با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با کرونا ویروس درتمام دستگاه ها اظهار کرد: باید تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار و پرسنل دارای مشکلات ریوی پیش بینی شود و تعداد پرسنل به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لغو تمام تجمع ها از قبیل همایش ها و کنگره ها، ادامه داد: تعطیلی قلیان سراها و آرایشگاه های زنانه و کاهش تردد در سطح  شهرها نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه در این زمینه به شمار می رود.

معاون استاندار البرز افزود: روزانه باید کل فضاهای عمومی شهری از قبیل مبلمان شهری و همچنین پادگان ها و مراکز نگهداری سالمندان نیز روزانه ضدعفونی شود.

وی خاطرنشان کرد: باید زندان ها روزانه ضدعفونی شده و متولیان از جمله سازمان زندان های استان البرز موافقت با مرخصی زندانیان کم خطر را پس از غربالگری در دستور کار قرار دهند.

درویش پور تصریح کرد: فقط موارد مشکوک به کرونا تست شده و مراکز آموزشی و دانشگاهها تعطیل باشد و درمورد تعطیلی مدارس ستاد مرکزی تصمیم می گیرد.

وی با بیان این که ارسال پیامک های آموزشی رایگان  هماهنگ شده است، گفت: اکنون ۲۰ ایستگاه سیار خدمات در زمینه پیشگیری از کرونا در استان البرز فعال شده است.

درویش پور همچنین عنوان کرد: تعطیلی نماز جمعه در شهرهای البرز و برگزاری نشست با امور مساجد استان برای ضدعفونی مساجد از دیگر تمهیدات است که جهت مهار کردن کرونا اندیشیده شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟

اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

به گزارش ایسنا، آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه