Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:26:51 GMT

اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۳۴۷

اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی یاسوج

شهردار یاسوج گفت: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: مرحله اول ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی شهر یاسوج روزهای پنجشنبه و جمعه توسط چند اکیپ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری یاسوج مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری است.

مقدم تاکید کرد: بنا بر اظهارات متولیان سلامت، بخش زیادی از استرس و فشار روانی این بیماری کاذب است و البته همین موضوع کمک کرده تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: همه نمایشگاه‌های عیدانه، بهاره و سایر محل‌هایی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی ملغی خواهند شد.

نستهن مقدم تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی اظهار کرد: کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله آتش‌نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و سایر معاونت‌های شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بالای جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان اطمینان می‌دهیم همه دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 412830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهر ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شهرداری یاسوج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود