Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:49:20 GMT

واکنش صمد نیکخواه به احتمالی تعطیلی لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۳۷۸

واکنش صمد نیکخواه به احتمالی تعطیلی لیگ بسکتبال

کاپیتان تیم ملی بسکتبال و عضو تیم مهرام به احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف فدراسیون والیبال که لیگ برتر را تعطیل کرده، فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیم به تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا نگرفته است.


برخی بازیکنان لیگ برتری در روزهای اخیر درخواست خود مبنی بر تعطیلی لیگ را به فدراسیون ارائه کردند، اما فعلا فدراسیون تصمیم جدیدی نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال و عضو تیم مهرام در لیگ برتر در این باره گفت: ما هم مثل همه بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم های دیگر بابت این ویروس نگران هستیم. به هر حال وقتی لیگ برتر برگزار می‌شود، این فکر در ذهن همه ما هست که خدایی ناکرده یک بازیکن یا مربی به این ویروس خطرناک دچار شوند، اما احساس شخصی من این است که برخی از تیم ها و بازیکنان به عقب افتادن بازی‌ها اصرار دارند چون می‌خواهند تیم‌های خود را تقویت کنند. 

 


وی افزود: درست است که این ویروس خطرناک است، اما باید راه حلی پیدا کنیم تیم هایی که خود را تقویت کردند و الان آماده پلی آف هستند، متضرر نشوند. بازی ها بیفتد یک ماه، 2 ماه یا 6 ماه دیگر، اما همه تیم ها با همین نفرات و همین بازیکنان خارجی که الان به ایران آمدند و تست پزشکی دادند، باید در لیگ شرکت کنند. اینکه به بهانه ویروس کرونا، از این فرصت استفاده کنید و تیم خودتان را تقویت کنید، درست نیست و جفایی در حق تیم های دیگر خواهد بود. 


نیکخواه بهرامی در پایان گفت: فکر می‌کنم خواسته به حقی دارم. ما هم در این جامعه زندگی می‌کنیم و در خطر ابتلای به این ویروس هستیم. این دوره هم می گذرد و این ویروس بالاخره چند ماه دیگر می رود، اما این درست نیست که برخی از تیم ها نخواهند الان با تیم هایی روبرو شوند که خودشان را تقویت کردند. بازهم می گویم که عقب افتادن لیگ خواسته درستی از سوی بازیکنان است، اما تیم ها باید با همین بازیکنان در ادامه بازی کنند. لطفا زمان شروع دوباره لیگ هم مشخص شود که تیم ها بتوانند برنامه ریزی کنند.

بسکتبال محمد صمد نیکخواه بهرامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا