Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@15:00:55 GMT

قول جدید علی فتح الله زاده به هواداران استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۳۸۶

علی فتح‌الله‌زاده در نخستین روز کارش در باشگاه استقلال، درباره انتصاب دوباره‌اش به عنوان سرپرست این باشگاه گفت:‌ خدا را شکر که دوباره توانستیم در خدمت استقلال باشیم. احساسم مثل زمانی است که بار اول به استقلال آمدم. سربلندی استقلال و قهرمانی سوم استقلال در آسیا و کسب ستاره سوم، قولی است که من به هواداران طی یک برنامه سه ساله به آن‌ها تقدیم خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- او درباره مشکلات باشگاه استقلال گفت:‌ از بخشی بدهی‌ها باخبر هستم و بعضی از آن‌ها را نمی‌دانم. امیدوارم که در انتهای سال بتوانیم بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و برای سال بعد یک برنامه درست برای پرداخت بدهی‌ها داشته باشیم.

فتح‌الله زاده افزود:‌ فردا ‌(یک‌شنبه) جلسه‌ای با فرهاد مجیدی و سرپرست تیم برگزار خواهیم کرد تا درباره مسائل تیم صحبت کنیم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همه همکاران من در فوتبال،‌ اذعان دارند که این ویروس فراگیری بالایی دارد و بازیکنان در معرض آلودگی قرار دارند و ممکن است به این ویروس مبتلا شوند. به نظر من باید یک مدت فوتبال ما تعطیل شود تا وزارت بهداشت بتواند شرایط لازم را برای جلوگیری از این ویروس ایجاد کند.

او درباره بدهی‌های بازیکنان خارجی همچون ایسما و گادوین منشا گفت:‌ به من همین الان گفته شد که تا بیست اسفند باید پول این بازیکنان پرداخت شود. مشکلات ما زیاد است و باید با همفکری این مسائل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اختلافاتی که در باشگاه وجود دارد خاطرنشان کرد: اختلافات نباید به مطبوعات کشیده شود. سعی من این است که اتحاد و همدلی را به باشگاه برگردانم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فتح الله زاده باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال فتح الله زاده هواداران استقلال باشگاه استقلال بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است