Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@07:38:41 GMT

طلبه ها، یاری رسان پرسنل درمانی و بیماران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۴۲۹

مسئول قرارگاه جهادی جهادگران سلامت گفت: نیرو‌های طلاب و مردمی با همکاری پرسنل بیمارستان های فرقانی و کامیار در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر، با بیان اینکه قرارگاه جهادگران سلامت با همت مردم و طلاب جوان در 4 روز تشکیل شده است، افزود: طلبه های جهادگر پس از دریافت آموزش های لازم، به عنوان همراه، کارهای روزانه بیمار کرونایی را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مسئول قرارگاه جهادی جهادگران سلامت افزود: حدود صد نفر از طلاب در 3 شیف  کاری در بیمارستان های فرقانی و کامکار در کنار کارکنان این بیمارستان ها برای بهبود هرچه سریعتر بیماران مبتلا به کرونا تلاش می کنند.   کاظم زاده گفت: این نیروها در بدو ورود به بیمارستان، آموزش های لازم را از پرسنل درمانی دریافت می کنند و با رعایت موازین بهداشتی و ایمنی به همکاری با کارکنان بهداشتی و همیاری با بیماران می پردازند.   وی افزود: گروه های دیگری از جهادگران نیز در مناطق مختلف کار بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی را بر عهده گرفته اند.    کاظم زاده نوشیدن مایعات فراوان و استفاده به موقع داروها را از جمله موارد به ظاهر ساده اما با اهمیتی خواند که همراهان بیمار باید در خدمت به مبتلایان مدنظر داشته باشند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا بیمارستان قم خدمات رسانی طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی