Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:38:56 GMT

وصول آسان طلبکاری با نرم‌افزار حسابداری موبایل

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۵۶۶

وصول آسان طلبکاری با نرم‌افزار حسابداری موبایل

مدیریت مانده حساب مشتریان و پیگیری و وصول طلبکاری‌ها از ایشان احتیاج به صرف وقت و انرژی زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کسبه، کسبه بازار همواره برای بررسی صورتحساب مشتریان خود، محاسبه مانده حساب و وصول آن با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای مواجه شدن با این مشکلات، بسیاری از کسبه از نرم‌افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت مانده حساب و وصول آن بسیار آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد اگر شما از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت موبایل برای مدیریت بنگاه اقتصادی خود استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت موبایل امکان صدور فاکتور، کنترل موجودی انبار و حتی چاپ کردن فاکتورها به صورت سیار را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری اندروید روی گوشی شما نصب می‌شود، در هر لحظه که اراده کنید، براحتی می‌توانید از صورتحساب اشخاص و مانده بدهی آنها مطلع شوید. نرم افزار حسابداری جیبی کسبه با رابط کاربری بسیار ساده و کارآمد، از طریق گوشی موبایل، امکانات جامعی را برای مدیریت فروشگاه و وصول مطالبات در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های جالب نرم‌افزار کسبه امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات مالی می‌باشد. پس از بررسی صورتحساب شخص، نرم افزار کسبه امکان ایجاد خروجی به فرمت دلخواه و ارسال صورتحساب از طریق شبکه‌های اجتماعی را دراختیار شما قرار می‌دهد. امکان یادآوری مانده حساب اشخاص به ایشان از طریق پیامک موبایل نیز کمک شایانی در جمع آوری حسابها به شما خواهد کرد.

با توجه به امکاناتی که نرم افزار حسابداری جیبی کسبه در اختیار شما قرار می‌دهد، صدور فاکتور در این نرم افزار به سادگی و به سرعت و با دقت بالایی انجام می‌شود. پس از ثبت فاکتور، موجودی کالاهای انبار به صورت خودکار به روز خواهند شد. مهم‌تر از آن مانده حساب مشتری نیز به روز می‌شود. بنابراین فقط با ثبت یک فاکتور همزمان موجودی انبار و مانده حساب اشخاص به‌روز می‌شوند. در آینده نیز با قابلیت اشتراک‌گذاری صورتحساب و یادآوری مانده حساب براحتی می‌توانید مطالبات خود را پیگیری و وصول کنید.

چاپ کردن فاکتورها و اطلاعات مالی ثبت شده در نرم افزار کسبه به شکل‌های گوناگونی امکان پذیر می‌باشد. استفاده از چاپگرهای سیار بلوتوث‌دار بهترین روش برای چاپ کردن فاکتور و صورتحساب اشخاص می‌باشد. با استفاده از این چاپگرها، براحتی در فروشگاه مشتری می‌توانید فاکتور را چاپ کنیدو در اختیار ایشان قرار دهید. جالب اینجاست که در ذیل فاکتور مانده حساب کل شخص نیز، جهت یادآوری بیشتر، چاپ خواهد شد. اگرچه این روش کمی پر هزینه می‌باشد اما برای افراد سیار بسیار مناسب است. در صورتی که شما به صورت سیار فعالیت نمی‌نمایید یا به دنبال روش‌های ارزان قیمت چاپ می‌باشید، روش‌های ذیل را نیز امتحان کنید. روش دوم، ایجاد خروجی پی دی اف و چاپ آن برروی چاپگرهای معمولی از طریق نرم افزارهای کمکی چاپ فایل اندروید می‌باشد. علاوه بر این دو روش، تیم نرم افزاری کسبه، برای سهولت بیشتر، نرم افزار پرینتر جیبی کسبه را جهت چاپ کردن اطلاعات از طریق ویندوز نیز طراحی کرده است.

اگر به صورت سیار فعالیت می‌نمایید یا دارای فروشگاه شخصی می‌باشید یا حتی مدیر یک شرکت کوچک هستید، تهیه کردن حسابداری موبایل کسبه می‌تواند کمک بسیار خوبی برای مدیریت آسان و سریع امور حسابداری و مالی شما باشد. قبل از خرید نرم افزار حسابداری جیبی کسبه می‌توانید نسخه نمایشی آنرا به صورت رایگان از طریق سایت کسبه دانلود نمایید. پس از بررسی و محک زدن نسخه نمایشی نرم افزار، آنرا فعال نمایید تا از تمامی امکانات نرم افزار برای وصول مطالبات و مدیریت امور مالی بهرمند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسابداري مانده حساب اختیار شما قرار می دهد نرم افزار حسابداری حساب اشخاص مانده حساب چاپ کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خمیس آبادی در نشست کمیته فنی شتر کشور در بافق گفت: اولین کنفرانس بین المللی شتر در آبان ماه ۱۴۰۳ که سال جهانی شتر است، در ایستگاه تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور، وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: نشست هماهنگی برگزاری این کنفرانس، به میزبانی فرمانداری بافق برگزار و برای تدوین برنامه‌های آن برنامه ریزی شد چراکه این کنفرانس نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق خواهد شد. 

خمیس آبادی بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد نفرات شتر، سومین استان کشور ولی از نظرتحقیقات و مطالعات فناورانه و کاربردی انجام شده، جایگاه استان یزد در کشور برتر است.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین که برنامه دولت سیزدهم در استان یزد است، قرار است تعداد نفرات شتر از حدود ۱۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر در بازه زمانی پنج ساله و براساس پهنه‌های موجود در استان، افزایش پیدا کند و فعالیت‌های جمعی و نیاز‌های فناورانه آن به نتیجه برسد.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور گفت: در راستای توسعه تحقیقات شتر یکی از محورها، موضوع سامانه بهره وری شتر است که طرح تحقیقاتی آن در چندسال اخیر انجام شد و خروجی این طرح، نرم افزار ساربانیار است که توانسته ایم با این نرم افزار تمامی شتر‌ها و شترداران، را ردیابی کنیم. 

وی، افزود: این نرم افزار باعث می‌شود که شتر‌ها رصد شوند و درصورت خطر و خارج از حوزه چرای خود، نرم افزار اخطار می‌دهد و علاوه بر این، وضعیت تولیدمثلی شتر، تغذیه، وزن شتر و... از طریق این نرم افزار مشخص می‌شود و می‌توان مدیریت تغذیه و بهداشت و... شتر را توسعه داد.

خمیس آبادی بیان داشت: سالیانه در استان یزد حدود ۸۰۰ تن گوشت شتر تولید می‌شود که قرار است طبق سند یزد نوین، این میزان ۲ برابر شود. 

وی گفت: شهرستان بافق دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شتر است که حدود ۵۰۰ نفر بهره بردار در این حوزه فعالیت دارند.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور بیان کرد: پهنه ۵۰ هکتاری برای بحث تخصصی و صنعتی کردن پرورش شتر در نظر گرفته شده است که برای واگذاری در حال اقدام است.

دیگر خبرها

  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران