Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:23:18 GMT

تقدیر سرلشکر جعفری از رئیس قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۶۳۲

تقدیر سرلشکر جعفری از رئیس قوه قضاییه

خبرگزاری میزان- مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله در نامه‌ای از عملکرد رئیس قوه قضاییه در جلب مشارکت‌های مردمی تقدیر کرد. تاریخ انتشار: 15:05 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۳۶۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در پی اقدامات اخیر رئیس قوه قضائیه برای بستر سازی تعامل و مشارکت مردم با این قوه، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیة‌الله(عج) با ارسال نامه‌ای خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از مواضع انقلابی، فساد ستیزانه و رویکرد ایشان مبنی بر نقش آفرینی مردم برای به سامان رساندن امر قضا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه بقیه الله اعظم(عج) در این نامه ضمن تشریح رسالت این قرارگاه در بستر سازی حضور، ساماندهی و گسترش گروه های مردمی برای نقش آفرینی موثر آنها در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، از آمادگی برای مشارکت و کمک به قوه قضائیه جهت تحقق این رویکرد در تعامل با مجموعه‌های مردمی خبر داده است.

وی همچنین ضمن یادآوری بیانات رهبر انقلاب در دیدار متعدد پیش از این که از لزوم بسترسازی برای مشارکت مردم و تجربه موفقیت آمیز حضور مردم در عرصه‌های مختلف یاد کرده بودند در این نامه خاطرنشان کرده است: رهبر انقلاب در سال 90 تاکید فرمودند که «هر جائى که مسئولین کشور توانائى‌هاى مردم را شناختند و به کار گرفتند ما موفق شدیم، هر جائى که ناکامى هست، به خاطر این است که ما نتوانستیم حضور مردم را در آن عرصه تأمین کنیم. ما مسائل حل نشده کم نداریم!! در همه‌ى مسائل گوناگون کشور، مسئولین باید بتوانند با مهارت، با دقت، با ابتکار، راه‌هائى را براى حضور مردم پیدا کنند.»

این نامه در حالی خطاب به آیت‌الله رئیسی ارسال شده است که در هفته گذشته، رئیس قوه قضائیه ضمن دیدار با بخشی از مجموعه های مردمی رویکرد جلب مشارکت مردم توسط قوه قضائیه را اعلام کرده و دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید:

حضور رئیس قوه قضاییه بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر جعفری قوه قضاییه قوه قضائیه رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود