Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس در جلسه کارگروه سلامت فارس، علی رغم اصرار معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تقلیل ساعت اداری در فارس، بر تقلیل ساعت اداری در استان به جز برای افراد بیماری های زمینه ای، مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 9 اسفند) در جلسه کارگروه سلامت که ویژه «کرونا» در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: فارس و نیمه جنوبی کشور، وضعیت مناسبی در خصوص ابتلای این ویروس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با اشاره به اینکه جامعه باید به شکل عقلایی در این خصوص رفتار کند تا از حرص و ولع برای گرفتن اقلام جلوگیری شود، افزود: آموزش خود مراقبتی باید به خانواده ها آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه رفع کمبود ها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: توجه ویژه به افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند به ویژه جانبازان، شکل گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه کنترل افرادی که تست آنها مثبت است شکل گیرد و بانک اطلاعاتی ارتباط افراد با سایر افرادی شکل گیرد و از آن افراد گروه دوم هم مورد ارزیابی بیماری قرار گیرد، افزود: اگر نیاز باشد، کنترل ورودی های شهر شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خدماتی برون شهری، مورد نظارت و بازرسی قرار گیرد، اضافه کرد: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها انجام شده است و تعطیلی مراکز تجمع، تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ارائه خدمات مجازی در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد، افزود: نظارت بر بازار در همه زمینه ها به ویژه بازار مواد شوینده و خوراکی مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه کسانی که دچار بیماری های قلبی و ریوی هستند و افراد بیمار می توانند دورکاری قرار دهند، گفت: افرادی که دچار بیماری زمینه ای می توانند تقلیل ساعت را استفاده کنند.

استاندار فارس در خصوص تقلیل ساعت ادارات هم گفت: هنوز این موضوع ضرورتی ندارد چرا که استان ما جز استان های زرد یا سبز است.

«عبدالرسول همتی»، معاون علوم پزشکی شیراز در ادامه گفت: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی، نیاز است که برای قرمز نشدن استان، از 2 ساعت تقلیل استفاده کرد چرا که با همین تمهیدات است که استان در رنگ زرد باقی مانده است؛ که با مخالفت استاندار فارس مواجه شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز کرونا استانداری فارس شیراز استاندار فارس تقلیل ساعت قرار گیرد شکل گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس در حال پخش است.
فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده و
برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه آماده شده است.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
فعالیت‌های تبلیغاتی همه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز