Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: با توجه به امکان شیوع ویروس کرونا در محل تجمعات عمومی، بازارهای هفتگی شهرستان قائمشهر تا عادی شدن شرایط تعطیل می باشد .

وی با اعلام اینکه شبکه بهداشت، خانه بهداشت و هلال احمر نکات بهداشتی را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به مردم ارائه داده اند، گفت که مردم با رعایت بهداشت فردی و مراقبت از خود تا حد زیادی می توانند سلامت خود را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ضدعفونی در مراکز عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی و مبلمان شهری به صورت مکرر در این شهرستان در حال انجام شدن است، افزود : دهیاران در روستاها هم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اقدام به سم پاشی و ضدعفونی اماکن عمومی کرده اند .

یوسف پور از ضدعفونی فروشگاه های بزرگ در سطح شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت که برای پیشگیری از شیوع این بیماری ۴۰ قلیان سرا در سطح شهرستان قائمشهر پلمپ شده است و این روند همچنان ادامه دارد .

وی با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائرسراها و مساجدها در حال انجام شدن است ، افزود : برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی به نانوایی ها در سطح این شهرستان هم تاکید شده است .

فرماندار قائمشهر در پایان گفت : برای پیشگیری از ویروس کرونا نکات آموزشی و بهداشتی بر روی بیلبوردهای سطح شهر و معابر و اماکن مختلف نصب شده است تا شهروندان در جریان چگونگی مبارزه با این ویروس قرار بگیرند .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا حمل و نقل عمومی قلیان ویروس هلال احمر کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برای پیشگیری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد