Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌ها از سوی اصلاح‌طلبان در مورد انتخابات گفت: این رفتار اصلاح‌طلبان که سعی دارند عدم توفیقشان در انتخابات را به مشارکت پایین مردم در انتخابات ربط دهند، یک نوع فرار به جلو است.

اخبار سیاسی - وی افزود: نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در طول 4 سال مجلس دهم توجیه و حمایت از عملکرد دولت می‌پرداختند و در پایان کار وقتی دیدند دولت هم توفیقی ندارد، از دولت آقای روحانی هم عبور کردند و نطق‌های تندی را علیه آن داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان وقتی دیدند صلاحیت تعداد قابل توجهی از آنان به دلیل مسائل اقتصادی، اخلاقی و... از سوی شورای نگهبان رد شد، بحث مشارکت را مطرح کردند تا برای طرفدارانشان توجیهی آورده باشند.

سالک خاطرنشان کرد: مشارکت پایین مردم در انتخابات به خاطر توجه نکردن دولت به مسائل معیشتی مردم بود و دولت هم به جای اینکه بستر فقر و استضعاف را در جامعه برطرف کند، به برجام پرداخت. برجامی که نتیجه خاصی برای ما به دنبال نداشت.

وی در پایان گفت: دولت اقدام خاصی را برای حل مشکل بیکاری و تورم و حل مشکل حاشیه‌نشینی صورت نداد و امام امروز بین 11 تا 18 میلیون حاشیه‌نشین در سراسر کشور داریم و علاوه بر این مشکلات بازنشستگان و... نیز وجود دارد که دولت کار خاصی برای آنها نکرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات نمایندگان اصلاح طلب سالک دولت انتخابات اصلاح طلبان احمد سالک فراکسیون روحانیت اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند