Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان بر ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی در این استان تأکید کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار برای رونق منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در دستور کار قرار گیرد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در نشست بررسی نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری زمین برای راه‌اندازی یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که در سالن غدیر استانداری برگزار شد اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی از مهم‌ترین راهکارهای رونق و توسعه اقتصادی استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید فعالان حوزه اقتصاد حمایت شوند گفت: رویه‌ای غلط و ناصحیح در این حوزه از سوی برخی افراد این است که در واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌جای حمایت از فعالان اقتصادی بنگاه‌داری می‌کنند و این رویه‌ای غلط به ضرر اقتصاد استان سمنان است.

استاندار سمنان اضافه کرد: این رویه‌های اشتباه و غیرقانونی در چارچوب قانونی مورد پیگیری و اقدام و برخورد قرار می‌گیرند.

آشناگر عنوان کرد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان سمنان وجود دارد.

بانک رفاه به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی تسهیلات می‌دهدتولید مواد شوینده 7 برابر نیاز کشور است

وی تأکید کرد: باید برای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای سرمایه‌گذاران در چارچوب‌های قانونی ساز کارهای یکسانی اعمال شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات موجود در نحوه قیمت‌گذاری واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار کارشناسان این منطقه و بخش خصوصی باید نشست تائید تا یک هفته آینده برگزار شود و اگر مشکل در این حوزه رفع نشد تصمیم‌گیری با کارشناسان بی‌طرف در سطح ملی و یا استانی انجام می‌شود.

آشناگر اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار برای رونق منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/363/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد

ایسنا/هرمزگان قشم و کیش در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اختتامیه‌ همایش ملی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور شامگاه ۶ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار شد. این نشست که با حضور وزیر کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه‌ی رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد.

در شاخصه‌های سرمایه گذاری، تولید و صادرات، برترین مناطق آزاد کشور در حوزه اقتصادی انتخاب شدند.

براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه‌های مختلف مناطق آزاد، مناطق آزاد قشم و کیش در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی کلیه مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شدند.

عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اهدای لوح از زحمات مدیرعامل این دو منطقه آزاد به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی تقدیر کرد.

 افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها،رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت