Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «اسب سفید بالدار» به کارگردانی مهیار ماندگار از سوی هیات داوران بخش نسل هفتادمین جشنواره فیلم برلین به صورت ویژه تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، برندگان بخش نسل هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اعلام شد و فیلم «اسب سفید بالدار» به کارگردانی مهیار ماندگار تقدیر ویژه هیات داوران بخش نسل (Generation ۱۴plus) را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیات داوران این بخش که عباس امینی سینماگر ایرانی نیز یکی از اعضای آن است در توصیف فیلم «اسب سفید بالدار» آورده است: این فیلم از تخیل مخاطب برای ایجاد جهانی استثنائی استفاده می‌کند و روایتی از شخص اول داستان ارائه می‌دهد که الهام‌بخش احساسات قدرتمندی است. در نهایت وقتی فانتری و تخیل با واقعیت پیوند می‌خورد احساس می‌کنیم که گویی در حال پرواز با اسب‌های سفید بالدار هستیم. 

در بخش نسل (Generation ۱۴plus) جایزه خرس بلورین بهترین فیلم بلند به «بانوی نیل» ساخته «عتیق رحیمی» محصول فرانسه، بلژیک و رواندا رسید. 

هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود و امسال «جرمی آیرونز» بازیگر تحسین‌شده سینما و تئاتر انگلیس به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.

مدیریت پخش بین المللی این فیلم توسط شرکت ATOZINEMA آزاده مسیح ‌زاده انجام می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Lk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره برلین فیلم کوتاه هیات داوران بخش نسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو