Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت صلیب‌سرخ چین در پاسخ به کمک‌های ایران و با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت‌های تشخیصی و تقویتی و سواب دهانی به جمعیت هلال‌احمر ایران اهدا کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، صلیب‌سرخ چین با توجه به شیوع کرونا ویروس در ایران و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری در ایران اقدام به اهدای ۱۳ دستگاه تنفسی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار یوآن چین و در مجموع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یوآن چین، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا ویروس به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ یوآن، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت‌ تقویتی(کمکی) تشخیص کرونا ویروس به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۶ هزار یوآن و ۳۵ هزار و ۴۰ سوآب دهانی برای نمونه برداری ویروس کرونا از طریق بزاق و مخاط‌های حلقی به ارزش ۳۵۰ هزار و ۴۰۰ یوآن به هلال‌احمر ایران اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ارزش مجموع کمک‌های صلیب‌سرخ چین به هلال‌احمر ایران ۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۲۰۰ یوآن چین (یک میلیون و ۲۷۴ هزار دلار) بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس چین هلال احمر هلال احمر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

کد خبر 6087168

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر